آفتاب
امور کشتی با همدلی پیش می‌رود؛

اسفندیاری‌فر: ثبات و آرامش مهمترین خواسته اهالی کشتی است

اسفندیاری‌فر: ثبات و آرامش مهمترین خواسته اهالی کشتی است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در طول چهارماه گذشته اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با جدیت، همدلی و صمیمیت برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج اسفندیاری فر با بیان اینکه در چهار ماه گذشته چندین مرحله اردو و حضور در چند تورنمنت بین المللی را در دستور کار داشتیم گفت: با جدیتی که کشتی گیران و کادر فنی داشتند، خدا را شکر کارها به خوبی پیش می‌رود و همدلی و صمیمیت بین اعضای تیم ملی وجود دارد.

وی ادامه داد: هفته دیگر راهی رقابت‌های آسیایی چین می شویم که سعی کردیم تیم را آماده این مسابقات کنیم تا بهترین نتیجه را بگیرد. البته هدف اصلی ما حضور موفق در رقابت‌های جهانی قزاقستان و کسب سهمیه المپیک است و برنامه ریزی اصلی کادر فنی برای این مسابقات است.

اسفندیاری فر افزود: پس از رقابت‌های آسیایی در چین چندین مرحله اردو و حضور در سه تورنمنت تدارکاتی را در دستور کار داریم که امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را به نحو مطلوبی پیگیری کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد نفرات حاضر در اردوی تیم‌های ملی اظهار داشت: سعی کردیم همراه با کشتی گیران با تجربه، نفرات جوان را نیز به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم و در حال حاضر کشتی گیران جوان خوبی در تمرینات ما حضور دارند و به نظرم علاوه بر اینکه می‌توانیم به حضور برخی از آنها در المپیک ۲۰۲۰ حساب کنیم اما مطمئناً در المپیک ۲۰۲۴ می‌توانیم نتیجه خوبی از این کشتی گیران بگیریم.

وی ادامه داد: نفراتی همچون ناصرپور، تاپ، محسن نژاد و ساروی را در اختیار داریم که آنها نیز در تورنمنت وهبی امره ترکیه توانایی‌های خود را نشان دادند. این میدان دادن به جوانان در کنار نفرات با تجربه فرصت را به آنها خواهد داد که دیده شوند.

اسفندیاری فر در مورد شرایط موجود در کشتی کشور گفت: کشتی نیاز به منابع مالی و ثبات دارد و اگر کادر فنی بتواند بدون دغدغه برنامه‌های خود را به نحو مطلوب اجرا کند، می‌توانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرامش حال حاضر کشتی بالاترین چیزی است که کادر فنی می‌خواهد و جا دارد از سرپرست فدراسیون کشتی به خاطر تلاش‌هایی که در این چند ماه داشته، تشکر کنم.

کد N2143054

وبگردی