آفتاب

عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور با تلاش شبانه روزی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه پنج نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، سراوان، چابهار و خاش با هماهنگی های قضایی در 6 روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کلاش، 2 قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این رابطه سه دستگاه خودرو، 6 دستگاه تلفن همراه و تعدادی مدارک هویتی سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل و 2 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس با سارقان به عنف و مخلان نظم و آرامش که باعث برهم زدن امنیت جامعه می شوند با جدیت و اقتدار برخورد می کند و کسانی که حقوق شهروندی را ضایع می کنند باید در پیشگاه عدالت پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشند.
7316**3213
کد N2142184

وبگردی