آفتاب

دومین کاروان کمک های کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده ارسال شد

دومین کاروان کمک های کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده ارسال شد

یاسوج- ایرنا- دومین کاروان کمک های غیر نقدی مردم و سازمان های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ارزش 100 میلیارد ریال و در قالب 31 کامیون روز دوشنبه به مناطق سیل زده کشور در استان های لرستان و خوزستان ارسال شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر دوشنبه در آیین ارسال کمک های استان به مناطق سیل زده خوزستان گفت:به رغم آنکه بارندگی های فروردین ماه به زیرساخت های استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت جدی وارد کرده است اما مردم هر آنچه در توان داشتند برای کمک به هموطنان خود دریغ نکردند.
علی محمد احمدی یادآوری کرد: این دومین کاروان کمک ها از یاسوج مرکز استان است که به خوزستان و لرستان ارسال می شود در حالی که شهرستان های جنوب استان نیز پیش از این بطور مستقل کمک های خود را ارسال کردند.
وی ادامه داد: این آخرین مرحله ارسال کمک ها به صورت غیر نقدی است پس از این مرحله با هماهنگی سپاه پاسداران استان ، نیازهای مناطق سیل زده کشور و استان بررسی می شود که بیشتر مربوط به وسایل و لوازم خانگی است.
احمدی افزود: در مرحله بعدی بحث بازسازی این استان هاست ضمن اینکه استان نیز واحدهای تخریبی زیادی دارد با این حال هر آنچه برای بازسازی مناطق سیل زده کشور از دست استان بر بیاید دریغ نخواهد کرد.
استاندار ابراز امیدواری کرد این نوعدوستی و همدلی که بین ملت ایران در جای جای کشور ایجاد شده تداوم داشته باشد.
فرمانده سپاه فتح استان نیز با بیان اینکه محموله ارسالی از استان در اختیار موکب های استان و هلال احمر قرار می گیرد گفت در مراحل بعدی برای بازسازی مناطق آسیب دیده اقدام می شود.
سرهنگ حمید خرمدل یادآوری کرد:بیش از 500 خانوار در مناطق سیل زده نیز شناسایی شده و مورد حمایت استان قرار می گیرند تا بتوانند دوباره به حالت عادی زندگی برگردند.
9929/1662
کد N2141756

وبگردی