آفتاب
عضو کمیسسیون اجتماعی مجلس:

تشکیل کمیته جذب سرمایه داخلی ومجوزایجادواحدرونق تولیدتصویب شد

تشکیل کمیته جذب سرمایه داخلی ومجوزایجادواحدرونق تولیدتصویب شد

تهران - ایرنا- عضو کمیسسیون اجتماعی مجلس گفت: به منظور تحقق شعار سال که رونق تولید است، تشکیل کمیته جذب سرمایه های داخلی و صدور مجوز ایجاد واحد رونق تولید، در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب اعضا رسید.

خدیجه ربیعی فرادنبه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال 1398 را سال رونق تولید نامگذاری کردند، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به اهداف شعار سال تشکیل جلسه دادند و تشکیل کمیته ای که قرار است به طور تخصصی موانع جذب سرمایه گذاری داخلی و تسهیل صدور مجوزهای تولید را دنبال کند، تصویب کردند.
ربیعی فرادنبه اضافه کرد: هدف مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس رفع موانع تولید، اشتغال و خودکفایی است. با توجه به موانع و دشمنی هایی که ایالات متحده آمریکا ایجاد کرده است و به لحاظ شرایط مالی و بین المللی کشور و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که در نامگذاری شعار سال آمده است، مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس می تواند موتور محرکه سرمایه گذاری داخلی، تولید و اشتغال باشد.
وی اظهار کرد: این مصوبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح می شود و اگر رای بیاورد، به افراد و شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری در امر تولید را دارند کمک می کند خیلی آسان تر از گذشته مجوزهای لازم را اخذ .
سیام*1744*1535
کد N2141613

وبگردی