آفتاب

قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده رسما آغاز به کار کرد

قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده رسما آغاز به کار کرد

ساعتی قبل با حضور وزرای کشور و جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس سازمان امور اجتماعی، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد سایر دستگاه های عضو قرارگاه، در محل وزارت کشور و به ریاست دکتر رحمانی فضلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در این نشست ضمن تشریح اقدامات و جلسات مقدماتی برای تشکیل قرارگاه بازسازی، ماموریت اصلی ستاد را مدیریت کلان فرآیند بازسازی در قالب سیاست گذاری، تجمیع، ساماندهی و جهت دهی به اقدامات دستگاه های مسوول برای افزایش و ارتقای کارآمدی در روند بازسازی برشمرد.

رحمانی فضلی با مرور رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری، گفت: رویکرد اصلی ستاد  بازگشت و تحقق کامل جریان عادی زندگی مردم و روند اشتغال و تولید در مناطق سیلزده است.

در این نشست، حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سخنانی با اشاره به اولویت های مد نظر در حوزه کشاورزی، بر آغاز فوری عملیات اجرائی بازسازی تاکید کرد.

در این نشست همچنین، مدیران ارشد دستگاه ها ی عضو، برنامه ها و نقطه نظرات دستگاه تخصصی و حمایتی خود را در ذیل ماموریت های ستاد، مطرح کردند و موضوعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد N2141154

وبگردی