آفتاب
با حضور رئیس جمعیت هلال احمر

نخستین محموله موسسه محب برای سیل زدگان تحویل هلال احمر شد

نخستین محموله موسسه محب برای سیل زدگان تحویل هلال احمر شد

تهران- ایرنا- نخستین محموله اقلام زیستی و بهداشتی موسسه غیرانتفاعی محب برای سیل زدگان کشور صبح امروز دوشنبه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برای توزیع در میان خانوارهای آسیب دیده و متاثر از سیل و آبگرفتگی تحویل هلال احمر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، نخستین محموله اهدایی از سوی موسسه غیرانتفاعی محب متشکل از محب سلامت ایرانیان، محب سلامت پارس، بیمارستان محب مهر، مرکز فوق تخصصی هاشمی نژاد، بیمارستان محب کوثر، بیمارستان محب کاشان، محب گردشگری سلامت ایرانیان و محب سفره سلامت شامل هزار و 200 کارتن اقلام زیستی و بهداشتی است که پس از تحویل رسمی به جمعیت هلال احمر، بارگیری و به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.
در یک اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه از حقوق 2 هزار و 400 پزشک، پرستار، بهیار و سایر پرسنل این موسسه غیرانتفاعی و طی یک فراخوان بشردوستانه مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان جمع آوری شده که ماحصل آن در مرحله نخست خرید و بسته بندی هزار و 200 کارتن هر کدام حاوی اقلام زیستی و بهداشتی از جمله 2 تخته پتوی تک نفره، 2 عدد چکمه مورد نیاز سیل زدگان، 2 عدد دستکش کار، لباس زیر زنانه و مردانه، مسواک و خمیردندان برای چهار نفر، سرویس ملامین 6 نفره و انواع شوینده (مایع ظرفشویی 3 عدد، پودر رختشویی 3 عدد، صابون 5عدد، شامپو 3 عدد) به همراه یک تخته فرش 6 متری است.
قرار است دومین محموله کمک های این موسسه نیز در قالب 800 کارتن اقلام زیستی و بهداشتی طی هفته آینده برای توزیع در میان سیل زدگان استان لرستان به این استان ارسال شود.
این محوله ها پس از بارگیری با هماهنگی و همکاری جمعیت هلال احمر و سازمان داوطلبان این جمعیت برای توزیع میان افراد آسیب دیده و متاثر از سیل و آبگرفتگی استان های خوزستان و لرستان به این استان ها ارسال می شود.
در آیین تحویل رسمی این محموله امدادی علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، مسعود اعتمادیان عضو هیات امنا و مدیر موسسه غیرانتفاعی محب، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و وحید سلیمی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران حضور داشتند.
در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.
اجتمام**7029*1834
کد N2140880

وبگردی