آفتاب

ثبت‌نام بن‌کارت نهادها و سازمان‌ها آغاز شد

ثبت‌نام بن‌کارت نهادها و سازمان‌ها آغاز شد

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نهادها، سازمان‌ها و موسسات برای دریافت بن مشارکتی خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام از روز دوشنبه(۲۶ فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نهادها، سازمان‌ها و موسسات برای دریافت بن مشارکتی خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام از روز دوشنبه(۲۶ فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها از روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی و به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به ثبت‌نام بن مشارکتی در سی ودومین نمایشگاه بین‌‍المللی کتاب تهران کرده است.

دهقانکار تصریح کرد: میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی برای آورده موسسات و نهادها بین ۱۰ تا ۲۵ درصد خواهد بود.

بر این اساس، تمامی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و عمومی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و پژوهشی، کتابخانه‌ها، نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر، موسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی جهت تجهیز کتابخانه‌ها می‌توانند نسبت به دریافت بن مشارکتی اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بن مشارکتی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت tibf.ir  مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

کد N2140823

وبگردی