آفتاب

کمک‌رسانی نجبای عراق به مناطق سیلزده اهواز و حمیدیه

کمک‌رسانی نجبای عراق به مناطق سیلزده اهواز و حمیدیه

بغداد - ایرنا -کاروان مقاومت اسلامی نجبای عراق در اولین روز فعالیت خود، اقدام به ارائه خدمات عمرانی و توزیع هدایای مواد غذایی در بین روستاییان سیل‌زده حومه اهواز و حمیدیه کردند

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی این گروه مقاومت عراقی، کاروان جنبش مقاومت اسلامی نجبا که برای کمک‌رسانی به مردم سیلزده خوزستان و لرستان به ایران اعزام شده‌اند دیروز یکشنبه در دو مرحله صبح و بعد از ظهر به کمک سیلزدگان شهرستان اهواز شتافته و علاوه بر عملیات عمرانی، در چند روستا اقلام غذایی مورد نیاز مردم را توزیع کردند.
در همین راستا رزمندگان نجبا با حضور در منطقه 'الغدیر' واقع در محدوده شمال‌غربی اهواز در حاشیه جاده اهواز – اندیمشک، اقدام به ایجاد سیل‌بند کرده تا مانع از طغیان آب و نفوذ آن به شهر شوند.
در این عملیات عمرانی، جمعی فرماندهان، مدیران دفاتر استانی، اعضای ارشد این جنبش و در رأس آن‌ها «حاج نصر الشمری» رئیس شورای اجرایی و معاون دبیرکل نجبا مشارکت داشتند.
مقاومت اسلامی نجبا همچنین نیروهای داوطلب خود را در قالب سه گروه جهادی به مناطق مختلف شهر اهواز و حمیدیه اعزام کرد تا کمک‌های جمع‌آوری شده را به دست مردم سیلزده برساند.
روستای 'حلاف' در حومه شهر حمیدیه و منطقه 'ملیحان' در ٢٠ کیلومتری اهواز از جمله نقاطی بودند که به همت مجاهدان عراقی عملیات کمک‌رسانی به آن‌ها صورت پذیرفت.
روزهای اخیر شاهد مشارکت بسیاری از گروههای مردمی، احزاب و مقاومت اسلامی عراق در عملیات کمک رسانی انسان دوستانه به مناطق سیلزده در جمهوری اسلامی ایران بوده است.
خاورم*1**380*
کد N2140744

وبگردی