آفتاب
قائم مقام سازمان دانش آموزی:

روزهای خوبی با کمک تشکل‌های دانش‌آموزی برای سیل‌زدگان رقم می‌زنیم

روزهای خوبی با کمک تشکل‌های دانش‌آموزی برای سیل‌زدگان رقم می‌زنیم

تهران- ایرنا- قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به نقش پر رنگ تشکل‌های دانش‌آموزی در امدادرسانی به مناطق سیل زده، گفت: روزهای خوبی را با کمک این تشکل ها برای سیل زدگان رقم می زنیم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، «محمد روشنی» در نشست ویدئو کنفرانس «سیل مهربانی» افزود: تلاش می کنیم تا مرهمی بر آلام و رنج‌های مربیان و دانش‌آموزان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی که در استان‌های سیل‌زده به وقوع پیوسته است نیاز به مدیریت جهادی دارد، اظهار داشت: شعار سازمان دانش‌آموزی همدلی، همفکری و همکاری است که در سازمان به منصه ظهور رسیده و امید است در طرح سیل مهربانی نیز بیش از پیش دیده شود.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش نیز در این نشست ضمن قدردانی از روسای تشکل‌های دانش‌آموزی سراسر کشور و معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها، گفت: اعزام نیرو به مناطق سیل‌زده یادآور کمک و همیاری مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
«علی رمضانی» با اشاره به اینکه تشکل های دانش آموزی در طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها»، بیشترین نقش و تلاش را داشته اند، اظهار داشت: آموزش و پرورش در این آسیبی که برای سه استان لرستان، خوزستان و گلستان ایجاد شده است، باید به احیای مدارس و فضاهای پرورشی کمک کند.
وی یادآورشد: وزیر آموزش و پرورش سه نماینده را به استان‌های معین فرستاده که به این استان‌ها کمک کنند و سیاست آموزش و پرورش بر این است که کمک‌های مدارس را جمع آوری و با کمک و همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی به استان‌ها ارسال کند.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی بیان داشت: چهارشنبه (28 فروردین) برنامه ویژه‌ای در مدارس سراسر کشور برگزار می شود و به صورت نمادین در یکی از مدارس شهر تهران نیز مراسم مشابهی تدارک دیده شده تا شاهد کمک و همیاری دانش آموزان و خانواده های آنها در امداد رسانی به سیل زدگان باشیم.
در این نشست، ویدئو کنفرانس «سیل مهربانی» با هدف ارتباط با تشکل‌های دانش‌آموزی و معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های معین و مناطق سیل‌زده در سازمان بسیج مستضعفین برگزار و درباره مسائل مختلف پیش‌آمده در مناطق سیل‌زده و اقدامات در حال انجام یا انجام شده برای این مناطق، گفت‌و‌گو شد.
این جلسه با حضور سردار علی صابرماهانی رئیس بسیج دانش آموزی، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، محمد روشنی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، سیدهادی دلبری معاون هماهنگی‌های امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بابایی نماینده تشکل دانش‌آموزی هلال احمر برگزار شد.
علمی**1883**1485
کد N2140192

وبگردی