آفتاب
مسجدجامعی:

شرایطی فراهم شود تا از خبرنگار عذرخواهی شود

شرایطی فراهم شود تا از خبرنگار عذرخواهی شود

احمد مسجدجامعی با اشاره به برخورد نامناسب با خبرنگاری که گزارشی درباره ریزش خط ۶ متروی تهران منتشر کرده بود، خواستار عذرخواهی از این خبرنگار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران اظهارکرد: خبرنگار، خبرنگار است. به دلیل برخورد نامناسب یک خبرنگار در دوره گذشته شورای شهر که متأسفانه شاهد تکرار آن هستیم، لازم است موردی را اعلام کنم.

وی ادامه داد: خبرنگاری حوزه شهری درباره ریزش خط ۶ متروی تهران خبری را منتشر کرده است که این گزارش مورد تائید مدیران شهری نیست و کافی بود آن را تکذیب کند. اما از لفظ نامناسب برای آن خبرنگار استفاده کردند. اینگونه صحبت کردن ادبیات رایج مدیران شهری با خبرنگاران نبوده است و نباید ادامه داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: باید شرایطی فراهم شود که از این خبرنگار عذرخواهی شود.

وی همچنین درباره تعدیل نیرو در مؤسسه همشهری نیز گفت: حتی اگر ضرورت تعدیل نیرو را فرض بدانیم، نحوه انجام این شایسته نبود. با شهردار و معاون وی در این باره صحبت کرده ایم تا اقدامی انجام شود. به هر صورت انسان، انسان است و چرخ دنده نیست.

مسجدجامعی در پایان از آقای صادقی مدیریت بحران شهر تهران برای اقدامات انجام شده در ایام عید در پی بارش‌های اخیر تشکر کرد.

کد N2139676

وبگردی