آفتاب

آغاز تمرینات پینگ‎پنگ‎بازان ایران در محل مسابقات قهرمانی جهان

آغاز تمرینات پینگ‎پنگ‎بازان ایران در محل مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی تنیس روی میز که به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست سفر کرده دو جلسه تمرینی در این شهر برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز ایران روز گذشته راهی مجارستان شد تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در کمپ تمرینی مشترک شرکت کند.

نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و میعاد لطفی پینگ پنگ بازانی هستند که به مجارستان سفر کرده اند تا با حضور در کمپ تمرینی مورد نظر، برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده‌تر شوند.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این تیم عصر روز گذشته وارد بوداپست شد، گفت: ملی پوشان پس از چند ساعت استراحت، از ساعت ۱۹ به وقت محلی اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. امروز هم از ساعت ۱۰ دومین جلسه تمرینی آنها برگزار می‌شود.

به گفته وی، ملی پوشان تنیس روی میز ایران عصر امروز یکشنبه عازم کمپ تمرینیِ مشترک می‌شوند تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان، تمرینات خود را در این کمپ پیگیری کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که «طبق اعلام قبلی، نمایندگان کره شمالی، بلژیک و مجارستان در این کمپ حضور دارند یا تغییراتی اعمال شده است؟» گفت: طبق اطلاعاتی که گرفته ام، «آرونا» بازیکن نیجریه‌ای در این کمپ حضور دارد. یک بازیکن چینی که قرار است تبعه کشور مجارستان بشود و برای تیم ملی این کشور بازی کند هم در کمپ حضور دارد. همچنین طی صحبتی که روز گذشته با سرمربی مجارستان داشتم، متوجه شدم که بازیکنان کره شمالی در کمپ شرکت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: اطلاعاتم از کمپ تمرینی مجارستان در همین حد است. باید به محل کمپ برویم و تمریناتمان را آغاز کنیم تا دقیقاً متوجه شویم چه تیم‌ها و ورزشکارانی حضور دارند.

لطف الله نسبی با بیان اینکه تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ مجارستان تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بعد از آن به بوداپست باز می‌گردیم تا آماده مسابقات شویم. طی مدت زمان حضور در کمپ هم احتمالاً روزی دو جلسه تمرین مشترک با دیگر بازیکنان شرکت کننده از دیگر کشورها خواهیم داشت. قطعاً این برنامه تمرینی به آماده سازی بهتر بازیکنان کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: ملی پوشان در دو جلسه تمرینی که در بوداپست داشتند، سرحال و بانشاط بودند اما به طور حتم تمرین در کمپ مشترک کمک می‌کند آنها با شرایطی بهتر آماده مسابقات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در روزهای اول تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبان بوداپست برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در بخش انفرادی، دوبل و میکس برگزار می‌شود.

ایران در هر دو بخش مردان وزنان در این رقابت‌ها حضور دارد. ندا شهسواری و مهشید اشتری نمایندگان ایران در بخش بانوان هستند که در تهران پیگیر تمرینات خود هستند. آنها ۲۹ فروردین ماه راهی وین می‌شوند و از آنجا به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان سفر می‌کنند.

کد N2139664

وبگردی