آفتاب

چهار وزیر امروز درمورد سیل اخیر به مجلس گزارش می دهند

چهار وزیر امروز درمورد سیل اخیر به مجلس گزارش می دهند

تهران-ایرنا- وزیران کشور، نیرو، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای ارائه گزارش از آخرین وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان و میزان خسارات وارده در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی امروز مجلس به ریاست علنی لاریجانی و با حضور 219 نماینده آغاز شد.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان در جلسه امروز همچنین موضوع بارندگی‌های اخیر کشور با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی بررسی می کنند.
وی گفت: همچنین اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران و سحر تاج بخش رییس سازمان هواشناسی کشور با حضور در جلسه علنی امروز گزارشی از آخرین وضعیت سیل به نمایندگان ارائه می کنند.
قاضی زاده هاشمی افزود:ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و گزارش کمیسیون انرژی در مورد تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمانشاه در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
وی ادامه داد: بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح اصلاح ماده 3 و الحاق یک ماده به قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن درباره تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معادنی و وصول و هزینه کرد حقوق دولتی در استان های همدان، مرکزی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و سایر استان های دارای منابع معدنی در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
سیام**9121**1058**1336
کد N2139453

وبگردی