آفتاب

آغاز روز پایانی رقابت فینالیست‌های مسابقات بین‌المللی قرآن

آغاز روز پایانی رقابت فینالیست‌های مسابقات بین‌المللی قرآن

چهارمین و آخرین روز از مرحله فینال مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) ویژه آقایان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، چهارمین روز از مرحله فینال سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، امروز، ۲۴ فروردین‌ماه از ساعت ۱۶ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) آغاز شد.

همزمان با این مسابقات بخش نابینایان، دانش‌آموزی در بخش پسران، همچنین بزرگسالان با حضور راه‌یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات به صورت ترکیبی در حال برگزاری است. تلاوت آغازین برنامه امروز را با قاری افتخاری آغاز شد، سپس روز پایانی رقابت‌ها با اجرای نماینده کشور برگزار می‌شود. سپس در بخش دانش‌آموزی به اجرا می‌پردازد و در ادامه نیز در گروه نابینایان به ارائه حفظ خواهد پرداخت.

قرار است حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان ساعت ۱۸ به تلاوت بپردازد.

سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تا ۲۵ فروردین ماه در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای قرآن‌دوستان است. همچنین در کنار آن، مسابقات قرآن بخش دانش‌آموزی، نابینایان، بانوان و طلاب (در شهر مقدس قم) در حال برگزاری است.


همچنین سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جهان اسلامی در بخش دختران نیز در مرحله نهایی طی بازه زمانی عصر، ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه در هتل هما برگزار شد.

انتهای پیام

کد N2139032

وبگردی