آفتاب

هلی‌برد یزد را در صورت نیاز از خوزستان فرا می‌خوانیم

هلی‌برد یزد را در صورت نیاز از خوزستان فرا می‌خوانیم

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد با اشاره به آمادگی کامل نیروهای اورژانس به ویژه در شهرستان‌های یزد، تفت و مهریز، گفت: در صورت نیاز و بروز مشکل هلی‌برد اورژانس استان سریعاً از خوزستان به یزد منتقل خواهد شد.

دکتر «احمد دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از هماهنگ شدن نیروهای اورژانس به ویژه در شهرستان‌های یزد، تفت و مهریز برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی و سیلاب‌های پیش‌بینی شده امروز و فردا خبر داد و اظهار کرد: آسیب‌پذیری‌های مختص بخش اورژانس و فوریت‌های پزشکی برطرف شده و نکات ایمنی لازم در راستای حفظ سلامت نیروهای اورژانس در مسیرهای سیلاب نیز یادآوری شده است.

وی از آمادگی کامل تمام نیروهای اورژانس یاد کرد و افزود: به دنبال جلساتی که با ستاد مدیریت بحران برگزار شد، تمام نیروهای اورژانس در حالت آماده باش هستند و امیدوار هستیم با همراهی سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها هر چه زودتر این حادثه بدون بروز خسارت سپری شود.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی با بیان این که هلی‌برد اورژانس استان در حال حاضر در اختیار خوزستان است، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای زمینی اورژانس آماده به فعالیت هستند و هلی‌برد اورژانس نیز که برای یک هفته در اختیار نیروهای خوزستان به منظور تسریع خدمات امدادرسانی قرار گرفته، در صورت بروز هر گونه مشکل و نیازی در استان، سریعاً به یزد منتقل خواهد شد.
انتهای پیام

کد N2138721

وبگردی