آفتاب
وزیر آموزش و پرورش :

تروریستی خواندن سپاه خوش‌خدمتی ترامپ به نتانیاهو است

تروریستی خواندن سپاه خوش‌خدمتی ترامپ به نتانیاهو است

تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین درباره بلندی‌های جولان نوعی خوش‌خدمتی او به نتانیاهو و صهیونیست‌ها در آستانه انتخابات اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، «سید محمد بطحایی» روز چهارشنبه در جمع کارکنان این وزارتخانه اظهار داشت: به خاطر رشادت پاسداران است که امروز شاهد دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی در مسیر چهل ساله با فراز و نشیب های فراوانی روبه‌رو بوده اما دشمنی امروز آمریکا با این انقلاب بی‌سابقه است.
وی ادامه داد: اگر روزی منافقین و یا صدام، مردم را به خاک و خون می‌کشیدند در سایه آن آمریکا و ایادی آن قرار داشتند اما امروزه به‌وضوح اعلام دشمنی می‌کنند و آن را با افتخار مطرح می‌کنند.
وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: تمامی تصمیماتی که برای ضربه زدن به کشور ما اتخاذ می‌شود از سوی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: آن‌ها غافل‌اند از اینکه در برابر این‌کارهای خبیثانه، مردم با گرایش‌های مختلف با وحدت و یکدلی در برابر آن‌ها قرار می‌گیرند، تحریم سپاه برای اولین بار نیست بلکه بارها از اول انقلاب صورت گرفته است.
بطحایی خاطرنشان کرد: سپاه همواره در برابر نقشه‌های تروریستی آن‌ها ایستاده و در جهان در خط مقدم مبارزه با تروریست قرار دارد.
وی با تأکید بر اینکه خداوند دشمنان ما را از کسانی قرار داده که حماقت بسیار دارند، ادامه داد: این در حالی است که سپاه پاسداران این روزها مشغول امدادرسانی به سیل‌زدگان است و همه جهان ناظر آن هستند.
بطحایی افزود: همه مردم ما پاسدار کشورشان هستند هرچند در لباس‌های مختلف باشند، لذا هر تصمیمی که برای سپاه گرفته شود شامل همه مردم می‌شود.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: اتفاقاتی که در جهان اسلام ازجمله در یمن در حال وقوع است، آینده خوبی را برای اسلام نوید می‌دهد، هرچند آمریکا و ایادی آن هیچ خط و مرزی را در خباثت نمی‌شناسند.
علمی *1883*9294* 1055
کد N2136394

وبگردی