آفتاب
مشاور عالی قرارگاه خاتم انبیاء (ص):

اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه باعث تقویت بیشتر آن می شود

اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه باعث تقویت بیشتر آن می شود

کرمانشاه- ایرنا- مشاور عالی قرارگاه خاتم انبیاء (ص) در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرگاه استکبار جهانی علیه بخشی از نظام جمهوری اسلامی اقدام خبیثانه کرده باعث وحدت هرچه بیشتر ملت و نظام شده و عملا منجر به تقویت آن بخش شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهید صیاد شیرازی در تالار گل نرگس کرمانشاه افزود: امام راحل (ره) فرمودند هرگاه استکبار جهانی از شما تعریف کرد آن زمان بترسید و اگر دیدید شما را تهدید می کند بدانید راهتان درست و به خودتان افتخار کنید و امروز این اقدام آمریکا علیه سپاه باعث افتخار ماست.
او به اظهارات مقامات آمریکا در زمان اوباما و بوش اشاره کرد که چطور تروریست های القاعده، طالبان و داعش را علیه ایران سازماندهی کردند و به جان مردم منطقه انداختند، گفت: برای دنیا روشن است که تروریسم واقعی کیست و با چه هدفی دست به اقدام های خرابکارانه در منطقه می زنند.
وی اضافه کرد: بارها نیروهای سپاه در منطقه تروریسم های داعش و القاعده را به دام انداختند ولی بالگردهای آمریکایی برای نجات سران آنها به پرواز در می آمدند و در جای دیگر به جان مردم منطقه می انداختند و یا تجهیزات نظامی آنها نشان می دهد از چه کسی دستور می گیرند.
پورشاسب، سپاه را خار چشم دشمنان دانست و گفت: آمریکا و دشمنان به فکر تفرقه بین مردم و نیروهای مسلح بودند ولی در بحران سیل روزهای اخیر دیدیم به کوری چشم دشمنان چطور نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج و مردم در کنار هم با انسجام و وحدت بی نظیری عمل کردند و موجب تعجب دشمنان شدند.
مشاور عالی قرارگاه خاتم انبیاء (ص) در ادامه شهید صیاد شیرازی را یک اسوه و الگوی ممتاز برای همه نیروهای مسلح برشمرد و افزود: شهید صیاد شیرازی همواره خار چشم دشمنان بود و هرگاه در جبهه ای وارد می شد با تفکر و راهبردهای عملیاتی در آن جبهه موفق می شدیم.
پورشاسب در ادامه مهم ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی را داشتن تفکرات راهبردی، بلندمدت و آینده نگرانه در همه زمینه ها دانست که یک الگوی بسیار دقیق و مهم برای نیروهای مسلح است.
در پایان این مراسم از 15 خانواده شهید نیروهای مسلح استان کرمانشاه تجلیل شد.
استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید، 21 هزار جانباز و هزار و 700 آزاده تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.
3209/8066
کد N2136342

وبگردی