آفتاب

نظارت پلیس آگاهی بر اموال و اماکن سیل‌زده

 نظارت پلیس آگاهی بر اموال و اماکن سیل‌زده

رئیس پلیس آگاهی ناجا، حفظ و حراست از اموال مردم، نظارت بر اماکن مهم و کنترل مجرمان سابقه‌دار را از اولویت‌های این پلیس در مناطق سیل زده برشمرد و گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب به اموال و اثاثیه مردم، اقدامات کنترلی و نظارتی در این مناطق با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار محسن حسن خانی در تشریح این خبر، اظهار کرد: پلیس آگاهی ناجا همگام با سایر پلیس‌های تخصصی و نهادهای کمک‌رسان، برقراری امنیت و آرامش مناطق سیل‌زده را دنبال و با اتخاذ تمهیدات لازم نظیر افزایش تعداد گشت‌ها، استقرار واحدهای تشخیص هویت و … مقابله با هرگونه سوءاستفاده مجرمان را در دستور کار دارد.

وی افزود: کارآگاهان در راستای انجام وظایف ذاتی خود به طور محسوس و نامحسوس در مناطق سیل‌زده حضور فعال دارند و کمک به سیل زدگان را تسهیل خواهند کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه حفظ جان مردم بر هر مسئله ای ترجیح دارد، تصریح کرد: اولویت پلیس آگاهی نیز حفظ و حراست از اموال مردم و کنترل تحرک مجرمان سابقه دار در راستای جلوگیری از وقوع سرقت است که در این شرایط با تمام توان دنبال می شود.

وی ادامه داد: تمام یگان‌های انتظامی در حوزه ماموریتی خود مشغول انجام وظیفه هستند که پلیس آگاهی ناجا نیز با همکاری و تعامل تنگاتنگ، ورود و خروج هرگونه اموال و اثاثیه مردم را مورد کنترل قرار می دهد.

سردار حسن خانی یادآور شد: نظارت پلیس بر اماکن مهم نظیر بانک ها، طلا فروشی و منازل خالی از سکنه از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در مناطق سیل زده به شمار می آید.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر امدادرسانی حداکثری همه دستگاه ها و نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده، خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی از لحظات اولیه حادثه در کنار مردم بوده و با تمام توان، تجهیزات و امکانات لازم برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی به هموطنان سیل‌زده توصیه کرد: از هرگونه جابه‌جایی اموال و لوازم خانگی، اثاثیه و … در مبادی ورودی و خروجی بدون هماهنگی با پلیس خودداری کرده و اموال رها شده در سطح شهر را به نزدیک‌ترین مقر انتظامی تحویل دهند.

وی به شهروندان و افراد خیری که قصد کمک به مردم سیل زده را دارند، توصیه کرد: کمک‌های اهدایی خود را به نهادهای امدادرسان معتبر تحویل و از اعتماد به پیامک و تماس‌های افراد ناشناس پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان این پلیس در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: تمامی کارآگاهان پلیس آگاهی تمام تلاش خود را در این روزها صرف تامین آسایش و امنیت مردم می کنند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام

کد N2136238

وبگردی