آفتاب
بهنام محمودی در گفتگو با مهر:

مدیران از میزی به میز دیگر نروند/ والیبال نیاز به رئیس جوان دارد

مدیران از میزی به میز دیگر نروند/ والیبال نیاز به رئیس جوان دارد

کارشناس والیبال بر این باور است که باید از یک مدیر جوان و با انگیزه برای ریاست فدراسیون حمایت کرد.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره زمان نامشخص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: ابتدا به مردم سیل زده کشور و کسانی که عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می گویم و خدا قوت به مردم ایران که همیشه در همه شرایط کنار یکدیگر بوده‌اند.

وی ادامه داد: در سال جدید برای ورزش کشور به ویژه والیبال آرزوی موفقیت دارم. والیبال سال شلوغی در پیش دارد و یکی از اولویت‌های وزارت ورزش باید تعیین تکلیف زمان انتخابات باشد.

کارشناس والیبال در ادامه افزود: از نظر قانونی سرپرست باید سه ماه در فدراسیون حضور داشته باشد و در حال حاضر از مهلت سه ماه افشین داوری گذشته است و وزارت ورزش باید به طور جدی پیگیر برگزاری مجمع باشد و بتواند از رئیس جوان، با انگیزه و والیبالی حمایت کند تا در رأس قرار گیرد.

وی درباره معرفی دبیر نیز گفت: فردی که به عنوان دبیر معرفی می‌شود باید بداند که برای دو ماه و به منظور هماهنگی کارها در فدراسیون فرصت دارد و ممکن است با حضور رئیس جدید تغییرات اعمال شود. بنابراین دبیر با این نیت باید در فدراسیون حاضر شود و بدون توقع به والیبال کمک کند.

بهنام محمودی تاکید کرد: والیبال نیاز به آرامش دارد، خانواده والیبال می‌داند که یک مدیر جوان و والیبالی باید در رأس قرار گیرد. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند که باید از افراد جوان، متخصص و با انگیزه در کارها استفاده کرد، چه زمانی باید این کار عملی شود؟ در حال حاضر نیز جهرمی آذری یکی از وزرای جوان است که به او اعتماد شد و به خوبی نیز فعالیت‌هایش را ادامه می‌دهد.

کارشناس والیبال در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مدیران ۶۰ ساله که دیگر انگیزه کافی را ندارند تصمیم خوبی نیست. با تمام احترام برای پیشکسوتان می‌توان از آنها به عنوان مشاور استفاده کرد. قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها نیز اجرایی شده و نباید مدیران از میزی به میز دیگر بروند.

کد N2136120

وبگردی