آفتاب

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در محکومیت تروریستی اعلام شدن سپاه

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در محکومیت تروریستی اعلام شدن سپاه

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در محکومیت اقدام غیرقانونی دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

دونالد ترامپ رئیس‌‌جمهور بی‌‌تجربه و زیاده‌‌خواه آمریکا در ادامه اشتباهات زنجیره‌‌ای خود، در یک اقدام غیرقانونی، با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، خود را در معرض شکست دیگری در سیاست خارجی قرار داد.

این اقدام دولت آمریکا که خلاف مقررات و عرف بین‌‌الملل است به دنبال به رسمیت شناختن اشغال بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی و در آستانه برگزاری انتخابات در این رژیم، برای حمایت از نخست‌‌‌وزیر رژیم اشغالگر که با اتهام فساد مالی مواجه است، انجام شد و نتیجه‌‌ای جز انزوای بین‌‌المللی برای واشنگتن نخواهد داشت.

به اعتراف مسلمانان جهان و بخصوص مردم منطقه و همچنین از منظر ملت بزرگ ایران؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد قانونی، مردمی، عدالت‌‌گرا و جهادگر علیه تروریسم است و نتیجه فداکاری و جانفشانی و تدابیر راهبردی این نهاد  استقرار امنیت و ثبات به‌خصوص در کشورهای سوریه و عراق بوده است. تردیدی نیست که حتی مردم اروپا و آمریکا باید خود را مرهون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدانند چراکه اگر مبارزات سپاه علیه تروریسم نبود، امروز داعش فجایع انسانی را نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در همه نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا توسعه داده و شرایط وحشت و ترس را بر جهان حاکم کرده بود.

دولت آمریکا که به اعتراف مقامات ارشد خود آفریننده و تجهیزکننده و حامی گروه‌‌های تروریستی همچون داعش و النصره بوده و در جنایات ضد بشری اسرائیل و عربستان علیه مردم مظلوم فلسطین و یمن شریک است، منشاء اصلی ناامنی و بحران در جهان بوده و اقدامات سلطه‌‌طلبانه این رژیم محکوم به ناکامی است.

انجمن اسلامی فارغ‌‌التحصیلان فیلیپین با حمایت کامل از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌‌های داخلی و خارجی، متحد و هم‌صدا با ملت سلحشور ایران و همه ملت‌ها و مردم مظلوم جهان اقدام اخیر آمریکا را محکوم کرده و از اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران در قراردادن ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در غرب آسیا و آفریقا (سنتکام)، در فهرست گروه‌‌های تروریستی حمایت می‌‌کند. قطعا اتحاد و همدلی مسئولین و ملت ایران زیر چتر ولایت فقیه موجب خنثی شدن ترفندها و سیاست‌‌های آمریکا علیه نظام اسلامی خواهد شد. 

[em]و  سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ 

کد N2135904

وبگردی