آفتاب

«کونته» مبلغ پیشنهادی خود برای هدایت اینتر را اعلام کرد

«کونته» مبلغ پیشنهادی خود برای هدایت اینتر را اعلام کرد

تهران- ایرنا- «آنتونیو کونته» مبلغ پیشنهادی خود را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم اینتر میلان به ریاست این باشگاه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، تارنمای کالچو مرکاتو روز سه شنبه نوشت: سرمربی اسبق تیم های یوونتوس و چلسی مبلغ درخواستی خود را به اطلاع «استیون ژِنگ» ریاست باشگاه و «جوزپه موراتا» مدیر اجرایی این تیم اعلام کرد.
بر این اساس، کونته درخواست قراردادی سه ساله به ارزش 10 میلیون یورو به ازای هر فصل را برای اینتر مطرح کرده است.
در صورتی که نراتزوری در انتهای فصل تصمیم به اخراج «لوچانو اسپالتی» بگیرد، مجبور است غرامتی در حدود 25 میلیون یورو به وی پرداخت کند؛ اینتری ها تحت هدایت اسپالتی در این فصل از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفته و هم اکنون با 57 امتیاز پس از یوونتوس و ناپولی در رده سوم جدول رده بندی سری آ جای دارند. آنها امیدوارند تا بتوانند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کنند.
این در حالی است که براساس گزارش دیگری در روزنامه گزت دلو اسپورت، «دیگو سیمئونه» سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به تازگی با «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه های «مائورو ایکاردی» ستاره آرژانتینی و مغضوب اینتر تماس برقرار کرده است؛ اینتری ها رقم پیشنهادی خود را برای فروش ایکاردی 70 میلیون یورو اعلام کرده اند.
در این بین، با توجه به غیر محتمل بودن معاوضه «پائولو دیبالا» مهاجم یوونتوس با ایکاردی، «پیرو اوسیلیو» مدیر اجرایی اینتر چندین گزینه را برای جایگزینی مرد آرژانتینی مد نظر قرار داده است که از جمله آنها می توان به «ادین ژکو»، «روملو لوکاکو» و «دوان زاپاتا» بازیکن تیم آتالانتا اشاره کرد.
کونته که همچنان درگیر پایان دادن رسمی به قرارداد خود با چلسی است، جولای سال گذشته از سوی باشگاه انگلیسی به عنوان مربی آزاد اعلام شد تا وی بتواند حرفه خود را در صورت وجود پیشنهاد، بدون دردسر پیگیری کند و از آن زمان تاکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشته است.
ورزشی**3991**9129
کد N2135348

وبگردی