آفتاب

اسامی جان با ختگان سیل مازندران

اسامی جان با ختگان سیل مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از جان باختن ۶ نفر در سیلاب اخیر خبر داد.

به گزارش آفتاب، عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران به ۶ فوتی سیل اخیر اشاره کرد و گفت: بدنبال وقوع سیل و باران شدید در استان، اجساد ۵ نفر از جان باختگان حادثه، حسب دستور مقام قضایی جهت معاینه به پزشکی قانونی ارجاع، که پس از انجام معاینه، کارشناسی‌های تخصصی تشخیص هویت و تعیین علت فوت جواز دفن توسط همکاران صادر و جساد تحویل خانواده‌ها شد.

وی افزود: مبینا روشن قیاس در سیلاب رودخانه دارابکلا شهرستان میاندرود، فاطمه طاهری و هادی هاشمی بر اثر برق گرفتگی در پی آسیب تاسیسات برقی زیر گذری در شهرستان بهشهر ناشی از آبگرفتگی جان باختند.

عباسی گفت: کیوان وحدانی بر اثر سقوط سنگ منطقه خطیرکوه شهرستان سوادکوه شمالی و حشمت ا.. صباغی در رودخانه خروشان بابل رود شهرستان بابل فوت شدند.مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: جواد عباسپور که در سیلاب رودخانه دارابکلا شهرستان میاندرود مفقود شده است که تاکنون جسد نامبرده هنوز بدست نیامده است.

وی گفت: درصورت رخ دادن حادثه‌ای در استان مدیریت صحنه، بحران، جمع کردن مجروحان و جلوگیری از آسیب بیشتر برعهده پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است، اما در زمینه شناسایی و تشخیص هویت متوفی، مدیریت اجساد در سر صحنه و انتقال به مکان مناسب برعهده پزشکی قانونی است

lمنبع، رکنا
کد N2134834

وبگردی