آفتاب

امکانات و خدمات متفاوت هتل کوثر 5 ستاره اصفهان + عکس

امکانات و خدمات متفاوت هتل کوثر 5 ستاره اصفهان + عکس

هتل پارسیان کوثر در‌سال 1347 بنا شد و در چند سال اخیر بازسازی گردید، دارای170 اتاق و سوئیت می‌باشد و قادر به پاسخگویی به انواع سلیقه‌های مسافران هست.

هتل پارسیان كوثر در سال ۱۳۴۷ در زميني به وسعت ۱۱۰۰۰ متر مربع در حاشيه زيباي رودخانه هميشه زنده زاينده رود اصفهان در جوار پل تاريخي سي و سه پل افتتاح گردید.

اين مجموعه اقامتی در ابتدا با ۱۳۰ واحد اتاق با نام هتل شرايتون زير نظر هتل‌های زنجيره‌ای شرايتون شروع به کار نموده و پس از گذشت يك سال نام هتل کوثر فعلی به هتل كوروش تغيير يافت و تا سال ۱۳۵۷ با اين نام تحت نظارت گروه هتل‌های شرايتون فعاليت نمود.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان:


هتل پارسیان کوثر در‌سال 1347 بنا شد و در چند سال اخیر بازسازی گردید، دارای170 اتاق و سوئیت می‌باشد و قادر به پاسخگویی به انواع سلیقه‌های  مسافران هست.

ابعاد اتاق‌های یک تخته حدود30 متر مربع می‌باشد و از امکانات رفاهی  بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد. در‌اتاق‌های دونفره دو تخت تک نفره یا یک تخت دونفره، قرار دارد. سوئیت‌های دونفره هتل پارسیان را با‌تخت کینگ سایز و مساحت 60 متر مربع برای 2 نفر و حداکثر 3 تا 4 نفر طراحی نموده اند. نوعی دیگر از‌سوئیت‌های این هتل، سوئیت رویال می‌باشد و امکان پذیرایی از 2 نفر را دارا می‌باشد و نهایتا" باید به سوئیت‌های دوبلکس هتل کوثر هم رفت،این سوئیت‌ها که از بهترین امکانات رفاهی روز جهان برخوردار می‌باشند ، 130 متر مربع مساحت دارند و یک اقامت دلچسب و خاطره‌انگیز را برای حداکثر 4 نفر مهیا می‌نمایند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها


هتل کوثر، تمام نظرها و سلایق را فراهم کرده و برای همین چندین رستوران تعبیه شده تا رضایت مشتریان را مهیا‌سازد. یکی از‌این رستوران‌ها، رستوران پارسه سیمین می‌باشد و در‌لابی قرار دارد و ظرفیتی پذیرایی از140 نفر را دارا می‌باشد. این رستوران انواع فست فودها مانند پیتزا، پاستا و برگر و... برای رفاه و رضایت مشتریان  مهیا می‌باشد.
رستوران سنتی سرو رستوران دیگری در‌هتل پارسیان اصفهان است. این رستوران انواع کباب، آش رشته بسیار معروفی می‌باشد و خود مردم اصفهان  برای صرف این آش به‌رستوران می‌روند. سفره‌خانه سنتی رستوران سرو دوغ و گوش فیل اصفهانی نیز برای مشتریان عرضه می‌نماید. اگر تمایل دارید در یک فضای زیبا و باز در‌یک باغ سرسبز غذای خود را نوش جان نمائید پیشنهاد ما به‌شما رستوران زرین هست و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی نیز در‌این رستوران به‌بهترین نحو، آماده است. رستوران تابستانۀ باغ نیز در‌یک محیط با طراوت و فرح بخشی در هتل و در کنار آب‌نما، می‌باشد و لحظات خوش و به یادماندنی را برای میهمانان فراهم کرده‌است.


رستوران زرین:


مخصوص سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت 80 نفر واقع در لابی هتل کوثر و مشرف به فضاي باغ (ساعت کاری: صبحانه 6:00 الی 10:00 ، نهار 11:00 الی 16:00 ، شام 19:00 الی 23:00)
رستوران ایتالیایی هتل کوثر با ظرفیت 80 نفر واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: شام: 19:00 الی 23:00)
سفره خانه سنتی سرو با ظرفیت 100 نفر واقع در فضای باغ (ساعت کاری: شام 20:00 الی 23:30)
رستوران تابستانه واقع در باغ کنار اب نما ویژه فصل تابستان با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری: شام 20:00 الی 23:30)
رستوران فصلی هتل کوثر واقع در باغ در اطراف استخر با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری: 20:00 الی 23:30)
کافی شاپ لابی لانج هتل کوثر واقع در لابی هتل با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری: 10:00 الی 23:00)

امکانات و تفریحات هتل پارسیان کوثر اصفهان


هتل پارسیان کوثر امکانات و تجهیزاتی کاملا مطابق با یک هتل پنج ستاره و برابر با استانداردهای بین‌المللی را به‌مهمانان گرامی ارائه می‌نمایند. امکاناتی مانند خشکشویی، روم سرویس، پارکینگ و تاکسی سرویس 24 ساعته را می‌توان نام برد.
در‌این هتل برای رفاه و تفریح مسافران امکانات بسیار خوبی فراهم ساخته‌است. این امکانات شامل کلوپ ورزشی مجهز به‌دستگاه‌های بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی می‌باشد. همچنین در‌سوئیت‌های رویال نیز جکوزی جداگانه نیز تعبیه گردیده‌است.
قیمت رزرو این هتل در ایام پیک
این هتل ها با توجه به تغییرات اقتصادی پیش آمده و همچنین افزایش میزان توریست و گردشگران اصفهان و روزهای نوروز تا انتهای اردیبهشت ماه با قیمت 400 تا 450  هزار تومان میتوانید برای 1 شب از سایت های رزواسیون آنلاین با تخفیف رزرو کنید.

قیمت آنلاین رزرو هتل کوثر 5 ستاره اصفهان در ایام پیک سال



موقعیت مکانی هتل


هتل پارسیان کوثر اصفهان، در‌حوالی پل زیبا و تاریخی سی و سه پل یا همان پل الله وردی خان می. به‌دلیل نمای زیبا و فوق‌العاده‌ که در شب نمایان می‌باشد. مکان مناسبی برای پیاده روی و تفریح به‌وجود آورده‌است. فاصله هتل پارسیان اصفهان با اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان بسیار کوتاه  و دسترسی به‌این اماکن آسان است. برای رفتن به بازار اصفهان و میدان نقش جهان با ماشین در‌حدود یه ربع فاصله می‌باشد.


در‌صورت تمایل به‌راحتی می‌توانید برای صرف بریانی هشت بهشت به‌آن سوی سی و سه پل بروید که در‌نزدیکی هتل است. درحدود 10 دقیقه پیاده و با ماشین کمتر از یک زمان نیاز می‌باشد. برای رفتن به‌کلیسای وانک در‌محلۀ اصفهان هم بدون ماشین حدود 20 دقیقه و با ماشین در حدود 5 دقیقه از هتل پارسیان در‌راه هستید. بعد از‌ کلیسا وانک می‌توانید به شربت‌خانۀ فیروز بروید و در یک محیط شیک و مدرن از بستنی‌های خوش طعم آن نهایت استفاده و لذت را ببرید.
با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شد و همچنین تصاویر هتل و صد البته در صورتی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اید در این صفحه" بهترین هتل ایران از دید مسافران " نام این هتل را برای انتخاب در میان بهترین هتل های ایران در این صفحه اضافه کنید و یا نظرات دیگر مسافران در مورد اقامت در این هتل را بخوانید.
کد N2134775

وبگردی