آفتاب
عضو فراکسیون ولایی مجلس:

سیلی بزرگی به گوش آمریکا خواهیم نواخت

سیلی بزرگی به گوش آمریکا خواهیم نواخت

تهران-ایرنا- احمد سالک و جواد کریمی قدوسی دو عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کردند: نمایندگان مردم یکپارچه و با اخلاص لباس سبز سپاه را پوشیده اند تا در راه خدمت رسانی ضمن نشان دادن استقامت از خود، سیلی بزرگی بر گوش آمریکا بنوازند و فروپاشی نظام سلطه را مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمد سالک نماینده اصفهان و عضو فراکسیون ولایی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس گفت: ما متکی به اصولی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و براساس اصل (150) قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا برجا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آنها به‌ وسیله قانون تعیین می‌شود.
وی ادامه داد: اگر دیروز دو قطبی شرق و غرب بود، امروز اسلام و استکبار جهانی است، اسلام پیروز خواهد شد و شاهد حکومت حضرت عدل مهدی موعود خواهیم بود.
سالک افزود: انقلاب اسلامی امروز در جهان پابرجا است، تا انقلاب پابرجا است، سپاه نیز پابرجا خواهد بود؛ من عضو سپاه و 8 سال در جبهه بودم و افتخار خدمت در لباس سپاه را دارم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران و مجلس سبزپوش پشت نیروهای مسلح به ویژه سپاه هستند، آقای ترامپ و سران سلطه اگر فکر می‌کنید در روز پاسدار با تروریست خواندن سپاه می‌خواهید اختلاف و تفرقه در میان ما بیاندازید، غلط و خطای بزرگی است و کور خوانده‌اید، زیرا بسیج غیور ما و نیروهای مسلح و مردمی پشت سپاه هستند.
سالک کاشانی افزود: آمریکا اعلام جنگ غیررسمی با جمهوری اسلامی کرده و بداند سرباز‌های آمریکا در منطقه به ویژه فرماندهی هیچ امنیتی نخواهند داشت و آمریکا با قدرتی جهانی از روی عجز و ناتوانی دست به چنین اقداماتی می ‌زند.
وی یادآور شد: آمریکا 40 سال است که ما را تحریم کرده است و لیستی را در 22 محور تهیه کردند که اعلام کنند جنایات آمریکایی در طول 40 سال بر جمهوری اسلامی چگونه بوده است و آخرین حماقت آنها این بوده که حتی جلوی کمک به سیل‌زدگان را گرفته و این نهایت بدبختی است.

**سیلی بزرگی بر گوش آمریکا خواهیم نواخت
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و دیگر عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: امام (ره) فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و من افتخارم این است که یک بسیجی هستم و از خداوند می خواهم در روز قیامت مرا با بسیجیان محشور کند؛ همچنین مقام معظم رهبری نیز فرمودند که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم عزیز است.
وی افزود: سال جاری به نام رونق تولید نام گرفته و آغاز راه جدید مبارزه با آمریکاست، امیدواریم گره های تولید را باز کنیم تا شاهد هموار شدن راه تولید ملی و رونق تولید باشیم.
کریمی قدوسی ادامه داد: امروز مصادف است با روز پاسدار و روز حضرت سید الشهدا ، ملت ایران مفتخر است که اقتدار حسینی خود را امروز از لسان، کردار و رفتار نمایندگان خودشان در خانه ملت، دولتمردان و قوه قضائیه اینگونه بیان می کنند که همه این مجموعه ها خادم ملت انقلابی و حسینی هستند و آنقدر در این راه استقامت از خود نشان خواهند داد تا سیلی بزرگی بر گوش آمریکا بنوازند و فروپاشی نظام سلطه را مشاهده کنند.
کریمی قدوسی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو تاسیس ظرف 2 سال برای دفاع از انقلاب یکصد هزار جوان را به کار گرفت و پس از 8 سال جنگ تحمیلی 26 هزار نفر از این افراد شهید شدند، در این بین30 هزار نفر دیگر جانباز و آزاده شدند، همچنین نباید فراموش کرد که 17 هزار شهید ترور به دست دژخیمان تروریسم که در دامان آمریکا و اروپا حمایت می شوند، شهید شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: در روز سرور آزادگان جهان، سپاهی که خود را آماده جانبازی برای همه عالم کرده است را تروریست معرفی کردید.
وی تصریح کرد: سرداری که امروز کابوس نظامیان آمریکایی شده، سردار سلیمانی، امروز در کوچه های خرمشهر و اهواز مشاهده می شود و مدافعان حرم را برای خدمت رسانی به میدان فرا می خواند. فرمانده سپاه موشکی نقطه زن که برای هر سرباز آمریکایی یک موشک را کدبندی کرده است، در کوچه های پلدختر مشاهده می شود. همچنین فرمانده سپاه نیروی زمینی و مقاومت بسیج که کابوس تروریست هاست، در حال خدمت رسانی مشاهده می شود.
وی گفت: روزی لباس سپاه را در دوران دفاع مقدس می چلاندند و از آن خون می ریخت، و امروز گل و لای می ریزد، چون سپاهیان در حال خدمت هستند، این مهم در حالی است که افسر کدام ارتش کمر خم می کند تا آسیب دیده ای را التیام بخشد؟ کجای دنیا ژنرالی مشاهده می شود همانند سرداران سلیمانی و جعفری که بگویند ما کیسه شن می شویم و اجازه نمی دهیم سیل به شما آسیب برساند؟
نماینده مشهد ادامه داد: امروز نمایندگان مردم در خانه ملت یکپارچه بدون هیچ کوتاهی با تمام اخلاص لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پوشیده اند تا همگی پیام روشنی را صادر کنند؛ به سید حسن نصرالله پیام دهند ما آماده ایم کار را تمام کنیم، به مردم یمن بگویند پشتیبان شما هستیم تا حرمین آزاد شود و به فلسطینیان عنوان کنند کمکتان می کنیم تا صهیونیست ها را از میان کوه ها و سنگ ها بیابید.
وی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: از امروز در فرودگاه واشنگتن برای خود یک اتاق ثابت نگه دارید و منتظر رسیدن تابوت های تروریست های آمریکایی باشید.
سیام**9121**3050
کد N2134703

وبگردی