آفتاب

آمادگی لازم برای ایجاد کمپ برای مردم را داریم

آمادگی لازم برای ایجاد کمپ برای مردم را داریم

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مردم سیل‌زده بخواهند، برایشان کمپ ایجاد می‌کنیم، گفت: نیروهای جهادی برای تخلیه گل و لای از منازل‌شان به مردم کمک می‌کنند.

به گزارش آفتاب، حمیدرضا کاظمی (نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی) درباره ایجاد کمپ برای مردم سیل‌زده در شهر معمولان و پلدختر گفت: به افرادی که منازل‌شان را در سیل از دست‌ داده‌اند چادر، پتو و امکانات داده شده است تا به صورت موقت بتوانند زندگی کنند.

وی درباره برپایی کمپ نیز گفت: قرار است بخشداری و فرمانداری با مردم صحبت کنند تا چنانچه مردم رضایت به ایجاد کمپ داشتند، برای آنها هم در شهر و هم در روستا کمپ ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر درباره پاکسازی معابر، خیابان‌ها و منازل از گل و لای تصریح کرد: پلدختر و معمولان بین نیروهای سپاه، ارتش، بنیاد مسکن و شهرداری تهران تقسیم شده و قرار است این نیروها معابر و خیابان‌ها را پاکسازی کنند، نیروهای جهادی حاضر در منطقه نیز سازماندهی شده‌اند تا منازل مردم را از گل و لای تخلیه کنند. حجم خرابی‌ها بسیار زیاد است و از همین‌رو کمی با تاخیر کارها پیش می‌رود. مردم نیز باید صبر و حوصله کنند تا مشکلات حل شود.

کاظمی با بیان اینکه یک دفترچه از سوی هلال‌احمر بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است، خاطرنشان کرد: با توزیع این دفترچه‌ها توزیع اقلام مقداری سر و سامان گرفته و قرار است امروز تیم‌های جدیدی امروز شهر را بررسی کرده و افرادی که هنوز کالا به دست‌شان نرسیده و یا دفترچه دریافت نکرده‌اند را شناسایی و به آنها نیز کمک‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر در این مناطق آسیب دیده‌اند، گفت: حجم خسارت‌ها بسیار زیاد است، برخی راه‌های ارتباطی باز شده، اما راه ارتباطی به سمت خرم‌آباد همچنان مسدود است و در حال حاضر از راه‌‌های فرعی تردد صورت می‌گیرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال شیوع بیماری اسهال خونی خاطرنشان کرد: تا الان هیچ بیماری شایع نشده است و با دانشگاه علوم پزشکی تلاش داریم که موضوعات پیشگیری را در این منطقه با جدیت دنبال کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

منبع، ایلنا
کد N2133860

وبگردی