آفتاب

آزادکار تیم ملی: بعد از اعلام ترکیب در مورد آینده تصمیم می گیرم

آزادکار تیم ملی: بعد از اعلام ترکیب در مورد آینده تصمیم می گیرم

تهران - ایرنا - آزادکار وزن 92 کیلوگرم تیم ملی گفت: بعد از اعلام ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی سال 2019 آسیا در مورد آینده خود تصمیم گیری می کنم.

«محمد جواد ابراهیمی» آزادکار سوادکوهی تیم ملی که مدال طلای جوانان جهان در سال 2012 را در کارنامه دارد از جمله کشتی گیرانی است که به دلایل مختلف، هیچگاه نتوانسته جایی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان طی این سال ها داشته باشد.
او سال گذشته علیرغم اینکه در رقابت های قهرمانی آسیا مدال طلا و در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد عنوان نخست را کسب کرد و پس از معاف شدن از مرحله نهایی، جایی در ترکیب تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جهان نداشت و مربیان تیم ملی علیرضا کریمی را به او ترجیح دادند.
ابراهیمی طی مصاحبه ای که چند روز پیش با یکی از رسانه ها داشت، اعلام کرد که او باز هم جایی در برنامه های تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا در چین ندارد.
وی در این مصاحبه گفته بود که من هم در جام تختی و هم در جام جهانی کشتی گرفتم اما باز هم مثل سال‌های گذشته و دفعات قبل قرار نیست حق به حقدار برسد و علیرضا کریمی بدون حضور در هیچ رویدادی به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.
حال با توجه به این شرایط و حضور برخی از کشتی گیران در سال های گذشته در کشور همسایه یعنی جمهوری آذربایجان و حتی حضور محمدرضا آذرشکیب آزادکار کهنه کار ایران در ترکیب این تیم در رقابت های قهرمانی اروپا در رومانی، خبرهایی مبنی بر حضور ابراهیمی در این کشور به گوش می رسد.
ابراهیمی روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون در این خصوص نمی توانم صحبت کنم زیرا باید ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام شود و در ابتدا منتظرم تا ترکیب مشخص شود.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد چنین تصمیمی را بگیرید خاطر نشان کرد: طی این سال ها برای پوشیدن دوبنده تیم ملی زحمات زیادی کشیدم و دیگر از برخی کارها و شرایطی که برایم به وجود آمده، خسته شده ام.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه در شهر «شی آن» چین برگزار می شود.
مرحله هشتم و پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا روزهای 19 تا 30 فروردین در محل خانه کشتی عبدالله موحد تهران برگزار می شود.
علیرضا کریمی (البرز)، ارشک محبی (کرمانشاه) و محمدجواد ابراهیمی (مازندران) از سوی کادر فنی در وزن 92 کیلوگرم برای حضور در این اردو دعوت شده اند.
ورزشی**1067**9118**
کد N2133330

وبگردی