آفتاب
برای حضور در مسابقات جهانی؛

برنامه های تیم والیبال جوانان تشریح شد/ هماهنگی با تیم بزرگسالان

برنامه های تیم والیبال جوانان تشریح شد/ هماهنگی با تیم بزرگسالان

سرپرست تیم والیبال جوانان برنامه ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی را تشریح و تاکید کرد هماهنگی خوبی بین این تیم و تیم بزرگسالان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر محمدی سرپرست تیم جوانان ایران اعلام کرد که اردوی آماده سازی این تیم از شنبه ۲۴ فروردین ماه آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به اردو باید ۲۳ فروردین ماه خود را به سرپرست تیم ملی در آکادمی کمیته ملی المپیک معرفی کنند.

وی در گفتگو با سایت فدراسیون والیبال اضافه کرد: برای آماده سازی تیم جوانان ۵ اردو در نظر گرفتیم که ۴ اردو در داخل کشور و یک اردو برون مرزی است، تلاش می‌کنیم که این اردو خردادماه برگزار شود و میزبان آن نیز به زودی معرفی می‌شود. مدت زمان اردوهای تیم ملی ۱۴ روزه است و ۳ روز استراحت بین هر اردو در نظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: کشور بحرین برای تیم‌های ایران خوش یمن است. مشکل خاصی در این کشور نداریم اما مسابقات جهانی است و تیم‌ها قوی هستند. تیم‌هایی مانند لهستان و کوبا که در دوره قبل مقام آوردند، با قدرت حاضر می‌شوند و باید تیم را برای این مسابقات کاملاً آماده کنیم. ما تیم خوبی داریم و اگر بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم، شانس زیادی خواهیم داشت.


سرپرست تیم درباره تعامل میان تیم بزرگسالان و جوانان افزود: جلسه هماهنگی خیلی خوبی کولاکوویچ و عطایی داشتند و هیچ مشکلی نیست و هماهنگی کامل داریم و در ایام آینده نیز جلساتی برگزار می‌کنیم تا کار پیش برود.

وی در پایان ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری صورت گرفته از سوی آکادمی کمیته ملی المپیک، اضافه کرد: فدراسیون والیبال و در رأس آن داوری از برنامه‌های تیم جوانان حمایت کردند که جا دارد از ایشان نیز قدردانی کنم. پیش از عید با ایشان ۲ مرتبه جلسه داشتیم تا هماهنگی با مجموعه فدراسیون صورت گیرد و ایشان نیز از برنامه‌های تیم جوانان کامل حمایت کردند.

کد N2132049

وبگردی