آفتاب
لالیگای اسپانیا؛

بارسلونا آخرین مانع را برای قهرمانی پشت سرگذاشت

بارسلونا آخرین مانع را برای قهرمانی پشت سرگذاشت

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا با برتری 2 بر صفر مقابل اتلتیکومادرید، آخرین مانع را برای تکرار قهرمانی در لالیگا پشت سرگذاشت.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا؛ در حساسترین دیدار هفته سی و یکم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، بارسلونای صدرنشین در حضور بیش از 92 هزار تماشاگر ورزشگاه «نیوکمپ» از نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی اتلتیکومادرید پذیرایی کرد و با گل هایی که در دقایق پایانی به دست آمد، صاحب پیروزی شد.
این بازی با حملات بارسلونا آغاز شد و در دقیقه پانزدهم پاس تماشایی «لیونل مسی» به «یوردی آلبا» رسید که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه میهمان برخورد کرد.
هرچند بارسلونا بر توپ و میدان تسلط داشت، اما اتلتیکو در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می داد.
در دقیقه 29 «دیه گو کاستا» مهاجم بداخلاق اتلتیکو در اقدامی عجیب، خطاب به داور الفاظ نامناسبی را به کار برد که بالافاصله از زمین اخراج شد تا کار برای میهمان دشوار شود.
در نیمه دوم بازیکنان بارسلونا برای رسیدن به برتری سراسر حمله شدند که «یان اوبلاک» دروازه بان اهل اسلونی تیم اتلتیکومادرید بارها با واکنش های تماشایی خود، دروازه تیمش را نجات داد.
مقاومت اوبلاک و هم تیمی هایش در دقیقه 85 شکسته شد و «لوئیس سوارز» با شوتی مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه، گلزنی کرد.
2 دقیقه پس از آن «لیونل مسی» در یک ضد حمله گل دوم بارسلونا را به ارمغان آورد تا کار حریف را تمام کند.
هرچند در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که این گل در موقعیت آفساید به دست آمده است، اما داور آنرا پذیرفت.
بارسلونا با این پیروزی 73 امتیازی شد و در آستانه تکرار قهرمانی در لالیگا قرار گرفت و اتلتیکو با باقی ماندن در امتیاز 62 نتوانست فاصله خود را با صدرنشین کاهش دهد.
شبک**ورزشی**3783**1708
کد N2131764

وبگردی