آفتاب

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم تر خواهند شد و باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که مدارا کردن با مردم امر مهمی است و ما باید در مقابل مردم امانتدار باشیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قدرتی در آیین آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد، گفت: از زحمات همه شما همکاران قضایی و اداری در سال گذشته تقدیر و تشکر می کنم که با تلاش و کوشش کارنامه قابل قبولی را برای دادگستری استان به ارمغان آوردید و آرامش و امنیت موجود که در استان حاکم است ثمره تلاش های مضاعف و جدیت شما در عرصه های گوناگون است.

وی افزود: امیدوارم سال جدید نیز همانند گذشته با گام هایی استوار در جهت احقاق حق و تحقق عدالت و همچنین خدمت رسانی مطلوب تر و دقیق تر به مردم شریف استان حرکت نمایید و در این مسیر از همه توان و ظرفیت فردی و سازمانی به خوبی استفاده نمایید.

مقام ارشد قضایی استان خاطر نشان کرد: یکی از راه های جذب رحمت الهی خدمت به مردم است چرا که رافت به خلق خدا رضایت الهی را در پی خواهد داشت و باید دست در دست هم دهیم و بزرگترین خدمت که همان خدمتگذاری به مردم است را به شایستگی ادا کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین در ادامه تصریح کرد: هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم تر خواهند شد و باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که مدارا کردن با مردم امر مهمی است و ما باید در مقابل مردم امانتدار باشیم.

حجت الاسلام قدرتی گفت: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و دشمن در مقابله با نظام اسلامی جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است و با تحریم ها و توطئه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است و باید در این شرایط بسیار هوشیار باشیم و بهترین راه مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمن تقویت و حمایت از تولید، صنعت و توان داخلی کشور است.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: انتخاب شعار "رونق تولید" از سوی رهبر فرزانه انقلاب بسیار آگاهانه و در راستای حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از صنعت و تولید داخلی است و همه باید برای تحقق آن به میدان بیایند و این امر نیازمند عزمی ملی و روحیه ای جهادی است.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مردم و مسئولان شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال "رونق تولید" نامگذاری شد، تحقق یابد و دستگاه قضایی استان نیز در جهت تحقق شعار سال تمام تلاش خود را همانند گذشته به کار خواهد گرفت و در این مسیر نیز آمادگی کامل را داریم.

رییس کل دادگستری قزوین در پایان افزود: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانیم چون حمایت از تولید توان و ظرفیت داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد خواهد شد و این امر کاهش بسیاری از معضلات و اسیب های اجتماعی را در پی خواهد شد و این موضوع از اولویت های اصلی دستگاه قضایی می باشد.

کد N2131470

وبگردی