آفتاب

شکسپیر، زندگی پس از مرگ و یک داستان

شکسپیر، زندگی پس از مرگ و یک داستان

«قالاولان» نوشته بهروز دانیالی، «رومئو و ژولیت» نوشته ویلیام شکسپیر با ترجمه عباس گودرزی، «تراژدی کوریولانس» از همین نویسنده با ترجمه مهران صفوی و «در انتظار آخرین اتوبوس» نوشته ریچارد هالووی با ترجمه شیوا مظاهری منتشر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، کتاب «قالاولان» نوشته بهروز دانیالی با عنوان فرعی «افسونگر کوه بلور» در ۸۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۵۰۰ تومان از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: وجودش مالامال از عشق و مهر شده بود. تنها به‌خوبی‌های دنیا فکر می‌کرد. ذره‌ای کینه در قلبش نبود. گام از پی گام برمی‌داشت و لحظه به لحظه به رویایش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. 

همچنین «رومئو  و ژولیت» نوشته ویلیام شکسپیر با ترجمه عباس گودرزی در ۲۳۴ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان در همین نشر منتشر شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: اگر عشق با تو چنین جفاکار است، تو نیز با او چنین باش. او را بیازار که تو را آزرده است و او را از میدان به در کن. 

«تراژدی کوریولانس» دیگر کتاب شکسپیر است که با ترجمه مهران صفوی در ۳۲۸ صفحه با شمارگان ۷۰۰ نسخه و قیمت ۳۹ هزار تومان در نشر پارسه انتشار یافته است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: بانوان، بر زمین بیفتید، مگر کوریولانوس را با زانوانمان شرمسار کنیم؛ لقبش بیشتر درخور نخوت و استیلاست تا رافت و مدارا. بیایید بر خاک بیفتیم که گفتنی‌ها همه گفته شد. 

دیگر کتاب تازه منتشرشده در این نشر، «در انتظار آخرین اتوبوس» با عنوان فرعی «چگونه پیش از آن‌که دیر شود خوب زندگی کنیم» نوشته ریچارد هالووی با ترجمه شیوا مظاهری است که در ۱۷۶ صفحه، با شمارگان ۷۰۰ نسخه و قیمت ۲۴ هزار تومان به چاپ رسیده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: وقتی می‌میریم به کجا می‌رویم؟ آیا اصلا به جایی می‌رویم؟ آیا مرگ چیزی است که در آن دخالتی داریم یا اتفاقی است که برای ما می‌افتد؟ مواجه شدن و خوشامد گفتن به مرگ، این شانس را به ما می‌دهد تا نه‌تنها درباره معنی زندگی، بلکه درباره جهان هستی نیز بیندیشیم و بتوانیم تفاوت بین افسوس‌های واقعی و غیرواقعی را بفهمیم. 

ریچارد هالووی، سراسقف پیشین کلیسای اسقفی اسکاتلند، عمری را در کنار کسانی که لحظات آخر زندگی‌شان را سپری می‌کردند گذرانده است. «در انتظار آخرین اتوبوس»، نگاهی مثبت، ژرف و خردمندانه درباره زندگی و مرگ به ما می‌دهد. این‌که چطور می‌توانیم با عشق زندگی کنیم، چگونه از شکست‌ها فاصله بگیریم و چگونه خود و دیگران را ببخشیم. 

«در انتظار آخرین اتوبوس» دعوتی است برای بازبینی بزرگ‌ترین راز هستی. 

انتهای پیام

کد N2130851

وبگردی