آفتاب

بنیاد مسکن بیش از 4 میلیون خانه برای محرومان احداث کرده است

بنیاد مسکن بیش از 4 میلیون خانه برای محرومان احداث کرده است

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث و واگذاری بیش از چهار میلیون واحد مسکونی برای محرومان جامعه از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) افزود: امام با صدور پیام خود در باره افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن، عمق علاقه خود را به محرومین جامعه نشان دادند.
وی با اشاره به توجه ویژه امام خمینی (ره) به محرومان تصریح کرد: امام فرمودند همه مردم باید خانه داشته باشند و هیچکس در هیچ گوشه مملکت نباید از داشتن خانه محروم باشد و بر دولت اسلامی است که بر این مهم چاره ای بیاندیشد و همه مردم نیز باید در این مورد همکاری کنند.
رضایی یادآور شد: از مجموع چهار میلیون مسکن احداث شده توسط بنیاد مسکن، حدود 334 هزار و 586 واحد مسکن مهر بوده که در سالهای اخیر، بدون هیچ مساله ای در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی وظیفه اول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان دانست و افزود: بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از دیگر اقدامات بنیاد مسکن است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ادامه داد: تاکنون دو میلیون و 269 هزار و 837 واحد روستایی مقاوم سازی شده است که در سال 1348 معادل 7 درصد بود و اکنون به 42 درصد رسیده است.
ادامه دارد...
اقتصام** 1070** 1055
کد N2130304

وبگردی