آفتاب
پس از باخت در اولین دیدار پلی آف لیگ ؛

تصمیم عجیب سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن

تصمیم عجیب سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست خانگی برابر نفت آبادان اعلام کرده تمایلی به ادامه رقابت های پلی آف ندارد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان که پس از چند سال دوباره به لیگ برتر بازگشت با هدایت فرزاد کوهیان وارد مسابقات شد و فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. این تیم در نهایت مرحله مقدماتی را با قرار گرفتن در رده پنجم جدول به پایان رساند و در پلی آف حریف نفت آبادان شد.
ذوب آهن دیروز پنجشنبه در اولین دیدارش از مرحله پلی آف به مصاف نفت رفت و در این مسابقه تن به شکست داد اما اتفاق عجیب، صحبت های سرمربی این تیم بعد از باخت بود. کوهیان که به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان ایران و سرمربی تیم ملی امید هدایت ذوب آهن را برعهده دارد بعد از اولین شکست در پلی آف اعلام کرده که تمایلی به حضور در ادامه مسابقات ندارد.
ذوب آهن در اولین دیدار پلی آف با نتیجه نزدیک 69 بر 65 برابر نفت آبادان مغلوب شده و هنوز فرصت برای جبران دارد اما سرمربی این تیم در رسانه ها چنین موضوعی را مطرح کرده است که می تواند هم به ضرر بسکتبال و هم به ضرر نماینده اصفهان در لیگ برتر باشد.
این اتفاق در حالی افتاده است که ذوب آهن بعد از چند سال به دنیای توپ و تور بازگشته و باید در این رشته به کارش ادامه دهد اما کوهیان بعد از یک باخت از کناره گیری حرف می زند که قطعا عواقب خوبی نخواهد داشت و به سود بسکتبال نیست.
سرمربی ذوب آهن در سال های گذشته نتیجه خاصی در بسکتبال باشگاهی کشور نگرفته و در رده ملی نیز موفق نبوده است. او سال گذشته با دانشگاه آزاد نیز ناکام بود و در نهایت این تیم منحل شد و حالا در اصفهان نیز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
کوهیان که هدایت تیم ملی جوانان در جام جهانی یونان را نیز در کارنامه دارد و با این تیم نتایج رضایتبخشی نداشت، در سطح ملی نیز با انتقادهای زیادی روبه رو است.
ورزشی**9219** 1055
کد N2130149

وبگردی