آفتاب

جاده‌های هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی بسته است

جاده‌های هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی بسته است

ایسنا نوشت: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بسته شدن چندین راه غیرشریانی استان به دلیل وقوع سیلاب و رانش زمین، گفت: مسدودی محورهای هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی با اشاره به اینکه جاده هراز و چالوس همچنان مسدود است و این محورها به دلیل بارش برف، باران و ریزش کوه و سنگ برای تردد تا اطلاع ثانوی ایمن نیست.

وی با اشاره به بارش باران در همه محورهای دامنه و کناره‌ای مازندران، افزود: تمامی جاده‌های مازندران لغزنده است. مردم از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی مازندران خودداری و از اتراق در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وقوع سیلاب شدید در بخش‌هایی از شهرهای زیرآب، سوادکوه، بلده نور، جواهرده رامسر و سه هزار تنکابن، تصریح کرد: هم اکنون محورهای غیرشریانی وازک بلده و دیباج گلوگاه مسدود شده است.

وی با بیان اینکه مردم در روز طبیعت حتی الامکان در فضاهای امن و درون شهرها حضور داشته باشند، افزود: بارش باران تا فرداشب میهمان مردم مازندران بوده و خیس بودن جاده‌ها امکان ریزش کوه و رانش زمین را در مناطق کوهستانی استان دوچندان می‌کند.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، چالوس، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

کد N2128431

وبگردی