آفتاب
با صدور پیامی؛

دبیرخانه کنفرانس حمایت ازانتفاضه فلسطین،سالگرد۳۰مارس را گرامیداشت

دبیرخانه کنفرانس حمایت ازانتفاضه فلسطین،سالگرد۳۰مارس را گرامیداشت

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی، سی چهارمین سالگرد روز سرزمین فلسطین را گرامیداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی سی چهارمین سالگرد روز زمین که مصادف با ٣٠ مارس و یادمان شهدای فلسطینی علیه اشغال ٢١ هزار کیلومتر مربع از سرزمین فلسطین و تداعی کننده بازگشت ملت فلسطین به وطن اشغالی می‌باشد را گرامی می‌دارد.

ملت فلسطین و جهانیان امسال در حالی این روز را گرامی می‌دارند که رژیم صهیونیستی به خیال باطل خود فکر می‌کند، اقدامات رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اشغالگران صهیونیستی و الحاق جولان اشغالی می‌تواند منجر به تشکیل دولت نژاد پرست یهودی در سرزمین‌های اشغالی و پایان کار ملت فلسطین باشد.

اما در واقع رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا از ترس تحقق اراده ٧١ ساله ملت فلسطین در جهت آزادی سرزمین فلسطین اشغالی و پیروزی‌های پی در پی مقاومت در منطقه، تلاش دارند تا افکار عمومی جهان را ناامید و مجامع بین المللی را تحت تأثیر اقدامات خودسرانه و توخالی خود قرار دهند.

بی تردید تقارن این روز با دومین سالگرد تظاهرات قهرمانانه بازگشت در غزه، نقطه عطف مهمی برای مقاومت و دست آوردهای آن محسوب و رژیم صهیونیستی به اقرار مقامات خودش بیش از هر زمان دیگر ضعیف‌تر و مستاصل شده است و ان شاالله در آینده نزدیک ما شاهد بازگشت ملت فلسطین به وطن غصب شده و آزادی قدس خواهیم بودم.

کد N2126454

وبگردی