آفتاب
اجمالی/حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه:

سالی که با نام امیرالمومنین(ع) آغاز شد نوید بخش فرصت ها است

سالی که با نام امیرالمومنین(ع) آغاز شد نوید بخش فرصت ها است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سالی که با نام امیرالمومنین(ع) در ولادت خجسته آن حضرت آغاز شد نوید بخش فرصت ها است، گفت: بزرگترین اتفاقی که در جهان بشریت رخ داده در ماه رجب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با بیان اینکه سالی که با نام امیرالمومنین (ع) در ولادت خجسته آن حضرت آغاز شد نوید بخش بشارها و فرصت‌ها است، اظهارداشت: ماه رجب در دهه سوم قرار گرفته و به ما این یادآوری را دارد که از ظرفیت‌های این ماه بیشتر استفاده کنیم و در بهره برداری از فرصت‌های نیایشی و معنوی آن کوشاتر باشیم.

وی گفت: بزرگترین اتفاقی که در جهان بشریت رخ داده در دهه سوم این ماه قرار دارد و آن بعثت خاتم انبیا (ص) است و هیچ روز و شبی در آفرینش به زیبایی، شکوه و الهام بخشی آن شب و روز بعثت نمی‌رسد.

خطیب موقت تهران افزود: از دل آن واقعه میمون، یک شخیصت به تمام معنا کامل از میان خود انسان‌ها با رسالت و مأموریتی الهی برانگیخته می‌شود. اینکه پیامبر از خود مردم است مورد تاکید حضرت حق است.

حاج علی اکبری بیان کرد: عترت و قرآن در حقیقت یکی هستند و هر دو دستاور بزرگ برای جهان بشریت است یکی نقشه راه سعادت انسان است که قرآن کریم است و شبیه و نظیری در میان کتاب‌های آسمانی ندارد و پیام بعثت هم بازگشت به قرآن است.

ادامه دارد...

کد N2125729

وبگردی