آفتاب
سفارت فلسطین در تهران با صدور بیانیه ای تاکید کرد:

محکوم کردن کافی نیست باید در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد

محکوم کردن کافی نیست باید در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد

تهران - ایرنا - سفارت فلسطین در تهران با صدور بیانیه ای تاکید کرد: تماشا کردن وحشی گری ها و محکومیت لفظی رژیم صهیونیستی دردی را دوا نمی کند بلکه باید برابر آن ایستاد و مقاومت کرد در تمام زمینه ها و الا فاجعه ها به سوی تک تک کشورهای ما خواهد آمد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سفارت فلسطین در تهران، در بیانیه این سفارتخانه آمده است: در هر لحظه نمونه هایی از اهداف پلید همپیمانی آمریکایی - صهیونیستی برای ما آشکار می شود کارهایی که این همپیانی و در راس آن صهیونیست انجام می دهد هدفش ایجاد ترس و وحشت در جهان عرب و اسلام است.
در این بیانیه آمده است: اکنون نتانیاهو در صحنه نظامی به وسیله شهرک نشینان صهیونیستی ظاهر می شود. شهرک نشنیانی که حرمتن مسجد الاقصی را شکستند و قبل از آن با نیروهای مسلحانه، حرم ابراهیمی را در شهر الخلیل تقسیم کردند. دشمن علاوه بر حمایت ددمنشانه خود به مردم و سرزمین ما هدف دیگری دارد و آن تهدید کشورهای منطقه به تقسیم و تفکیک است.
این بیانیه می افزاید: بعد از سقوط دولت وحدت عثمانی در سال 1924 کشورهای متعددی در اثر جنگ جهانی دوم با هدف های بررسی شده به وجود آمده است و تحولات تاریخی نشان می دهد که بعد از بین بردن ساکنان اصلی آمریکا و جرم های که در هند و چین انجام گرفته و بمب های اتمی که از آن در ناکازاکی و هیروشیما استفاده شده و تهدید کشورهای مستقل دنیا مثل ونزوئلا، نیکاراگوا، کوبا و کره شمالی اکنون نوبت به منطقه ما رسیده است.
در این بیانیه آمده است: هدف دشمنان ما ( همپیمانی صهیونیستی - آمریکایی) از بین بردن عوامل قدرت و ایجاد تناقض های متعدد در هر کشوری از کشورهای منطقه است. توطئه صهیونیستی که هدفش ایجاد اسراییل بزرگ است به پش می رود. اسراییل بزرگی که شامل کل سرزمین فلسطین و نصف جزیره سینا و همه اردن هاشمی، لبنان، سوریه، عراق و یک سوم عربستان تا مدینه منوره خواهد بود که این نقشه روی سکه 10 آگورای صهیونیستی حکاکی شده است.
در بیانیه سفارت فلسطین در تهران آمده است: برادر شهید ابوعمار در کنفرانس سران عرب این نقشه را فاش کرده است. بنابراین این هر کاری که این همپیمانی شوم آمریکایی - صهیونیستی دارد انجام می د هد از قبل طراحی شده بود و برای آن برنامه های ریخته شده و در حال انجام است.
این بیانیه می افزاید: محکومیت تصمیم آمریکا درباره به رسمیت شناختن زمین اشغال شده جولان به عنوان سرزمین اسراییلی. همانطور که قبلا تصمیم ترامپ درباره به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم کرده بودیم.
این بیانیه می افزاید: محکوم کردن حمله صهیونیستی به ملت صبور و مجاهد ما در نوار غزه که با چراغ سبز آمریکا انجام گرفته و هنوز ادامه دارد.
در این بیانیه آمده است: محکوم کردن تصمیم های ظالمانه علیه دولت ملی فلسطین که هدفش از بردن قدرت ایستادگی این دولت است.
این بیانیه می افزاید: با این که یادآوری حقایق را مساله بسیار مهم است ولی صحبت کردن کافی نیست و چیزی که مورد درخواست ما این است که دیداری بین سران چند کشور اثر گذار در جهان عرب و اسلام انجام بگیرد تا هر دولتی نسبت به مسوولیت خودش عمل کحند و برنامه عملی در این زمینه گذاشته شود و هر کشوری نقشی در تهیه موارد ذکر شده بالا داشته باشد.
سفارت فلسطین در بیانه خود آورده است: تماشا کردن این وحشی گری ها و محکومیت لفظی دردی را دوا نمی کند بلکه باید برابر آن ایستاد و مقاومت کرد در تمام زمینه ها و الا فاجعه ها به سوی تک تک کشورهای ما خواهد آمد.
سیام**1751**1535
کد N2124736

وبگردی