آفتاب

کسانی که هیچگاه قانون یقه آنان را نمی گیرد

کسانی که هیچگاه قانون یقه آنان را نمی گیرد

تهران- ایرنا- عضو شورای شهر تهران با انتقاد از رودخانه خواری توئیت کرد: مدیریت غلط که مجوز رودخانه خواری را صادر کرد امروز موجب بینوایی مردم شده است؛ کسانی که هیچگاه قانون یقه آنان را نمی گیرد.

به گزارش ایرنا، شهربانو امانی شامگاه سه شنبه (ششم فروردین) در توئیتر خود نوشت: بارها شنیدم از مسیر رودخانه ای که خشک شده تا صدسال دیگر ممکن است دوباره آب و سیلاب جاری شود.
وی ادامه داد: مدیریت غلط که مجوزهای رودخانه خواری و ساخت و ساز در بستر رودخانه را صادر کرد و عده ای به نان و نوا رسیدند، امروز موجب بینوایی مردم است.
امانی بدون اشاره به نام هیچ فرد یا گروهی نوشته: «کسانی که هیچگاه قانون یقه آنها را نمی‌گیرد.»
به گزارش ایرنا، بارش باران های شدید و وقوع سیل همزمان با آغاز سال جدید خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری را به چندین استان کشور از جمله گلستان، مازندران و فارس وارد کرد؛ در کلانشهر تهران نیز مدیریت شهری با رصد وضعیت هوا فعال و طی 2 روز گذشته همزمان با وقوع باران های شدید با لایروبی رودخانه ها و انهار و برخی محدودیت های تردد از جمله در بزرگراه امام علی از وقوع سیل جلوگیری شد.
گفته می شود که 6 رود دره تهران در دوره های گذشته مدیریت شهری پایتخت بسته شده و جای خود را به ساخت و ساز داده و این موضوع وقوع سیل در پایتخت را بیش از پیش محتمل کرده است.
تهرام/9343//1348
کد N2124352

وبگردی