آفتاب
امیر دریادار طاهری:

بیمارستان صحرایی به بیماران در مناطق سیل زده خدمات دهی می کند

بیمارستان صحرایی به بیماران در مناطق سیل زده خدمات دهی می کند

تهران - ایرنا - فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلام‌ ایران گفت: بیمارستان صحرایی این نیرو به منظور خدمات رسانی به بیماران در مناطق سیل زده برپا شده است.

امیر دریادار«عبدالوهاب طاهری» عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهار داشت: 10 تیم عملیات ویژه شرایط سخت به همراه تجهیزات لازم و قایق های مخصوص آب های کم عمق برای امدارسانی به مردم شمال کشور در حال عملیات هستند.
وی افزود: چهار تیم ویژه غواصی نیز در این منطقه حضور دارند و کار امدادرسانی به مردم در منطقه سیل زده را انجام می دهند.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: دو فروند بالگرد نیروی دریایی ارتش نیز در استان های گلستان و مازندران مستقر شده اند و در سه روز گذشته برای امدادرسانی به مردم و انتقال بیماران و مصدومان بیش از 50 سورتی پرواز انجام داده اند.
دریادار طاهری با اشاره به قطع راه های ارتباطی برخی روستاها گفت: نیروهای ما در منطقه با استفاده از تجهیزات خودکار امدادرسانی به روستای گرفتار در آب، انتقال مواد خوراکی، تجهیزات و انتقال بیماران را انجام می دهند.
به گفته وی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در منطقه آق قلا مستقر شده است و کار درمان بیماران را انجام می دهد.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش افزود: بهداری نیروی دریایی ارتش با توجه به نوع بیماری هایی که پس وقوع سیل احتمال شیوع آنها وجود دارد تجهیز شده و با کمک پزشکان بومی در حال خدمات دهی به مردم است.
دریادار طاهری اعلام کرد: چنین علاوه بر بیمارستان، آشپزخانه ها و نانوایی های سیار نیروی دریایی ارتش نیز در این مناطق سیل زده فعال هستند و به طبخ غذا برای مردم می پردازند.
سیام**9612**1751**2021**
کد N2124063

وبگردی