آفتاب

ثبت بیش از 8178 پرواز نوروزی تا ششم فروردین ماه

ثبت بیش از 8178 پرواز نوروزی تا ششم فروردین ماه

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از هشت هزار و 178 پرواز نوروزی تا ششم فروردین ماه خبر داد که پنج هزار و 815 پرواز داخلی و 2 هزار و 350 پرواز خارجی بود.

به گزارش سه شنبه تارنمای سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده شمار پروازهای عبوری در این ایام تا 6فروردین ماه را 12هزار و 210 ذکر کرد.
جعفرزاده افزود: فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) پرترافیک ترین فرودگاه در پرواز های بین المللی و فرودگاه مهرآباد پرترافیک ترین فرودگاه در پروازهای داخلی کشور به شمار می رود.
وی تاکید کرد امکان اعتبارسنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم است و از شرکت های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.
این مسوول به مسافران توصیه کرد بلیت خود را از دفترها و سایت های دارای مجوزی بخرند که فهرست آنها روی درگاه سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir قابل دسترسی است.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفند گذشته آغاز شده است و تا هفدهم فروردین ماه ادامه می یابد.
21 هزار مجوز پرواز داخلی و خارجی به طور فوق العاده برای این بازه زمانی صادر شده است.
879 هزار و 156 مسافر از بیست و پنجم اسفند گذشته تا چهارم فروردین ماه با 6 هزار و 783 پرواز از 6 فرودگاه پرترافیک کشور جابجا شدند.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران بیست و نهم اسفندماه گذشته به ایرنا گفت: برای انجام سفرهای ایمن و مطلوب در ایام نوروز 98، بیش از 21 هزار صندلی توسط 17 شرکت های هوایی آماده شده است.

اقتصام*3061*1961*
کد N2124048

وبگردی