آفتاب

سیلاب دو جاده را در خراسان رضوی بست

سیلاب دو جاده را در خراسان رضوی بست

مشهد- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دلیل جاری شدن سیلاب دو مسیر جاده ای این استان از صبح امروز ششم فروردین ماه بسته شده است.

سرهنگ هادی امیدوار صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس هم اینک مسیر جاده تربت حیدریه به نیشابور در جنوب غرب و تقاطع انداده به جغتای در غرب خراسان رضوی به دلیل سیلاب مسدود شده اند.
وی گفت: هم اینک در تمام جاده های خراسان رضوی بارش شدید باران در جریان است و به همنی خاطر سطح جاده ها لغزنده است .
رئیس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد در این شرایط رانندگان باید بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کرده و با رعایت سرعت مطمئنه برانند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
7505/1858
کد N2123356

وبگردی