آفتاب

دستور ویژه وزیر فرهنگ برای کاهش آلام روحی مردم مناطق سیل زده

دستور ویژه وزیر فرهنگ برای کاهش آلام روحی مردم مناطق سیل زده

تهران _ ایرنا _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی وقوع سیل در مناطق شمالی کشورمان، برای کاهش آلام روحی مردم مناطق سیل زده دستور ویژه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید عباس صالحی دوشنبه شب به تمامی حوزه های ستادی و استانی این وزارتخانه دستور تولید آثار و برنامه های شاد فرهنگی و هنری در این مناطق صادر کرد.
براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،در این دستور ویژه آمده است:تمامی حوزه های ستادی و استانی بعد از انجام وظایف اضطراری ارگان ها و نهادهای امداد رسان و تثبیت شرایط به عنوان معین فرهنگی هنری مناطق سیل زده، نسبت به تولید و اجرای برنامه های شاد، اثرگذار و مردمی فرهنگی و هنری این مناطق اقدام کنند.
عضو کابینه دولت دوازدهم می افزاید: بدیهی است این دستورالعمل الزام آور یکی از ملاک های مهم ارزیابی واحدهای ستاد و صف در سال 98 است.
به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روز گذشته نیز از همراهی و کمک اهالی فرهنگ و هنر ورسانه برای حضور در این‌مناطق و دیگر کمک ها و حمایت ها خبر داده بود که از طریق برخی مراکز زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود.
در پی بارندگی های اواخر سال 97 مناطقی از استانهای گلستان و مازندران براثر طغیان رودخانه و سیلاب دچار آسیب های جدی از این بلای طبیعی شدند که به دنبال آن به شماری از هموطنانمان در این مناطق آسیب جدی وارد شد.
شبک**فراهنگ 1355**1708
کد N2123259

وبگردی