آفتاب

ترافیک در راه های البرز سنگین است

ترافیک در راه های البرز سنگین است

کرج - ایرنا - رئیس پلیس راه استان البرز گفت: بارش باران در راه های این استان ، سبب لغزندگی و ترافیک سنگین در این محور ها شده است.

سرهنگ رضا گودرزی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در تمام راه های استان البررز شاهد بارش باران هستیم و در جاده کرج -چالوس بارش ها به صورت برف است.
وی اضافه کرد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده کرج -چالوس نیمه سنگین اما درحال حرکت است.
گودرزی خاطرنشان کرد که بار ترافیکی درخط شمالی آزادراه تهران - کرج ازمحدوده گرمدره تا پل کلاک و درآزادراه کرج - قزوین ازمحدوده پل کلاک تا ترمینال شهید کلانتری سنگین است.
وی اضافه کرد: درخط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده پل مهرشهر تا پل فردیس و درادامه درآزادراه تهران - کرج ازمحدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین گزارش شده است .
وی خاطرنشان کرد که بیشتر بار سنگینی ترافیک به علت آبگرفتگی معابر بوده که ماموران راهداری درحال مرتفع کردن آن هستند.
گودرزی افزود : با توجه نوسانات دمای هوا درجاده کرج -چالوس احتمال سقوط بهمن و سنگ متصور است که می طلبد رانندگان در حاشیه جاده که احتمال سقوط وجود دارد توقف نکنند.
وی افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
از ابتدای سفرهای نوروزی (25 اسفند 97 ) تا چهارم فروردین ماه جاری بیش از 14 میلیون تردد خودرویی در جاده های البرز ثبت شده است.
2098/ 6155
کد N2123194

وبگردی