آفتاب
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

کیفیت دربی اصفهان از تهران بیشتر است

کیفیت دربی اصفهان از تهران بیشتر است

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همواره بازی‌های شهرآورد اصفهان از لحاظ کیفیت از شهرآوردهای تهران بهتر بوده و هست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان ضمن ابراز تأسف به دلیل وقوع سیل در استان‌های شمالی و استان فارس اظهار داشت: از تمام کسانی که به یاری مردم سیل زده شتافته‌اند تشکر می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم که به یاری هرچه بیشتر این مردم بشتابند.

وی افزود: این نخستین تجربه من در شهرآورد اصفهان است، سال‌های سال از راه دور این دربی را تماشا می‌کردم و اکنون دیدم که واقعاً این بازی دومین دربی حساس کشور است.

منصوریان ادامه داد: هر دو تیم قهرمانی آسیا را یدک می‌کشند و بخشی از اعتبار فوتبال کشور هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ سپاهان یکی از بهترین مربیان را دارد و فردا بازی سختی برای ما خواهد بود و کفه ترازو به سمت سپاهان متمایل است اما امید ما به جوانان و وضعیت خوب بدنی ما و اطلاعاتی که از آنالیز سپاهان داریم که امیدواریم بتواند کمکمان کند.

وی پیرامون نتیجه این دیدار افزود: ما از بازی‌های پدیده، الغرافه و النصر با موفقیت رد شدیم که می‌دانیم با یکی از تیم‌های صدر جدولی بازی داریم و اما فارغ از نتیجه امیدوارم بازی بسیار قشنگی باشد و در پایان هم هر تیمی که شایسته پیروزی است اتفاق بیافتد اما ما هم تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به کیفیت دربی اصفهان بیان داشت: کیفیت فنی شهرآورد اصفهان از شهرآورد تهران بالاتر است چراکه از نظر روانی فشار روانی چندانی روی تیم‌های اصفهانی نیست اما در مورد تیم‌های تهرانی این مورد بسیار سخت است، به هر حال بازی فردا امتحان بزرگی برای تیم ما است و ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در این امتحان به کار می‌گیریم.

هر سوت داور در جریان بازی تعیین کننده و مهم است

وی با اشاره به بیانیه تیم ذوب‌آهن درباره داوری افزود: هر سوت داور در جریان بازی تعیین کننده و مهم است و هر دو تیم تاکنون از سوی داوری اذیت شدند که ذوب‌آهن واقعاً مظلوم‌ترین این از این نظر بوده است اما در کل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است که باید از داوری حمایت کرد و تاکید بیانیه ذوب آهن بر روی دقت داوری است چراکه مطمئنم داوری بیشتر از سرمربیان دو تیم در بازی تأثیرگذار است؛ در مجموع ما همواره به تصمیمات داوری تمکین داریم و خواهیم داشت.

منصوریان در پاسخ به شایعاتی مبنی بر بازی کردن ذوب‌آهن به سود سپاهان در بازی فردا تصریح کرد: سپاهان برای ما رقیب قابل احترامی است و ذوب‌آهن تنها برای خودش بازی می‌کند و مطمئناً فردا بازی بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود و اصلاً توجهی به صدر جدول نمی‌کنیم چرا که شانسی برای قهرمانی نداریم و تمرکز خود را برای بهبود شرایط تیم در جدول لیگ صرف می‌کنیم و تنها امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.

یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم

وی پیرامون مصدومان و محرومان ذوب‌آهن در بازی فردا افزود: متأسفانه یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود یعنی قاسم حدادی فر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن با دعوت از هواداران برای حمایت از این تیم در بازی فردا گفت: از هواداران به خاطر حمایت از ما در مقابل تیم‌های الزورا و الکویت سپاسگزاریم و امیدواریم در بازی فردا هم ما را تنها نگذارند و اگر برای آنها مقدور است در ورزشگاه و اگر ممکن نیست با دعای خود، ما را همراهی و حمایت کنند.

کد N2123049

وبگردی