آفتاب
رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ؛

ایران با سه گل یمن را شکست داد

ایران با سه گل یمن را شکست داد

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم فوتبال امید ایران یکشنبه شب در ادامه رقابت های گروه سوم انتخابی المپیک 2020 توکیو تیم یمن را با نتیجه سه برصفر شکست دادند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «زلاتکو کرانچار» از ساعت 18:45 در دومین دیدار خود درگروه سوم این مسابقات در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم یمن رفته و با پیروزی در برابر تیم حریف در رده دوم جدول این گروه باقی ماندند.
هر سه گل ایران در این دیدار با ضربه سر به ثمر رسید و «رضا شکاری» در دقیقه 55 ، «رضا جبیره» در دقیقه 66 و «مهدی مهدیخانی» در دقیقه 74 گل های تیم ایران را درون دروازه تیم یمن جای دادند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیم ایران به ارمغان آوردند.
کرانچار در این دیدار از ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، علیرضا آرتا، ابوالفضل جلالی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، محمد خدابنده لو، مهدی مهدی خانی، ، مهدی قائدی، رضا جبیره و محمدرضا آزادی استفاده کرد.
پیش از این دیدار تیم ملی عراق با نتیجه 2 بر صفر ترکمنستان را شکست داد و با توجه به برد 5 برصفر برابر تیم یمن در صدر جدول رده بندی این گروه باقی ماند.
بازیکنان تیم امید ایران در حساس ترین دیدار گروه سوم رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو ششم فروردین ماه به دیدار تیم امید عراق می روند.

جدول رده بندی گروه سوم:
1-عراق / 2 بازی/ شش امتیاز (تفاضل گل 7 )
2- ایران / 2 بازی/ شش امتیاز( تفاضل گل 5 )
3-ترکمنستان/ 2 بازی / بدون امتیاز( تفاضل گل منفی 4 )
4-یمن/ 2 بازی/ بدون امتیاز(تفاضل گل منفی 8)
«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران دیدار تیم های امید ایران و یمن را از نزدیک مشاهده کرد.
وی درباره این دیدار نیز گفت: ایران مقابل یمن بازی خوبی کرد و مستحق پیروزی بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سئوالی درباره شهر آورد هشتاد و نهم نیز گفت: در این باره هیچ صحبتی ندارم فقط از مربیان لیگ برتری می خواهم برای دیدن بازی های امید به ورزشگاه بیایند و این تیم را حمایت کنند.
ورزشی **9144 **1917
کد N2122467

وبگردی