آفتاب

صعود چهار شمشیر باز ایران به جدول ۳۲ نفره جام جهانی مجارستان

صعود چهار شمشیر باز ایران به جدول ۳۲ نفره جام جهانی مجارستان

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد ارسباران با غلبه بر حریفان خود به جدول ۳۲ نفره جام جهانی شمشیربازی مجارستان صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیر بازی جام جهانی مجارستان امروز شنبه با برگزاری دیدارهای بخش انفرادی در جدول ۶۴ نفره پیگیری شد و طی آن نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. در چارچوب این بخش از مسابقات، محمد رهبری در مصاف با نماینده فرانسه با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به برتری دست یافت و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد. رهبری در این مرحله با «اوه سان گوک» از کره جنوبی دیدار می‌کند.

علی پاکدامن که به دلیل قرار داشتن در جمع ۱۶ بازیکن برتر جهان بدون حضور در دیدارهای مقدماتی به جدول ۶۴ نفره راه یافته بود در این مرحله حریف آلمانی خود را با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. پاکدامن در جدول ۳۲ نفره با «دولنسبنو» از رومانی دیدار خواهد کرد. این بازیکن رومانیایی پیش از این فتوحی را شکست داده بود.

در دیگر دیدار جدول ۶۴ نفره جام جهانی مجارستان، مجتبی عابدینی با نتیجه ۱۵ بر ۹ مقابل نماینده آلمان به برتری دست یافت و فرزاد باهر ارسباران نیز مقابل شمشیر بازی از روسیه با همین نتیجه پیروز شد. عابدینی و باهر ارسباران در جدول ۳۲ نفره رو در روی هم قرار می‌گیرند.

محمد رهبری، علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و فرزاد باهر ارسباران در حالی از جدول ۶۴ نفره جام مجارستان صعود کردند که محمد فتوحی از این صعود بازماند.

کد N2121734

وبگردی