آفتاب
تنیس روی میز چلنج پلاس عمان؛

شگفتی‎سازی پینگ‎پنگ‎باز ۱۶ ساله ایران با غلبه بر نفر هفتم جهان

شگفتی‎سازی پینگ‎پنگ‎باز ۱۶ ساله ایران با غلبه بر نفر هفتم جهان

اولین روز مسابقات تنیس روی میز اوپن چلنج پلاس عمان با پیروزی پریناز حاجیلو مقابل حریف مدعی هندی و ثبت شگفتی توسط این پینگ‌پنگ‌باز ۱۶ ساله کشورمان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز اوپن چلنج عمان از امروز با حضور نمایندگان ایران آغاز شد. اولین شگفتی این مسابقات به نام ایران و نتیجه‌ای که توسط پریناز حاجیلو مقابل حریف مدعی خود به دست آورد، ثبت شد.

این پینگ پنگ باز ۱۶ ساله کشورمان در رده سنی زیر ۲۱ سال این مسابقات مقابل رقیب سرسخت هندی خود به نام «گریش» به برتری ۳ بر ۲ دست یافت. این نتیجه قابل توجه در حالی به نام حاجیلو ثبت شد که حریف هندی او صاحب رنکینگ هفتم جوانان جهان و ۲۶ زیر ۲۱ سال جهان است و تاکنون همواره مقابل ورزشکاران کشورمان پیروز میدان بوده است. بدین ترتیب اولین شگفتی اوپن چلنج عمان به نام ایران ثبت شد.

این دو پینگ پنگ باز امروز رد رده سنی بزرگسالان هم با یکدیگر رقابت کردند. در این بازی حاجیلو با نتیجه ۳ به ۲ باخت.

در سایر دیدارهای امروز و در مرحله مقدماتی رده سنی زیر ۲۱ سال، امیر حسین هدایی برابر نماینده هند به برتری ۳ بر ۲ دست یافت. همچنین ملیکا کرمی در نخستین رقابت خود مقابل «آکاشو» ا از قزاقستان ۳ به یک متحمل شکست شد. مهشید اشتری هم با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سارا نماینده مصر صاحب پیروزی شد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان مسابقات تنیس روی میز اوپن چلنج عمان میعاد لطفی مقابل رقیب مصری خود به برتری ۳ بر یک دست یافت. ندا شهسواری هم در این بخش مقابل حریفی از مصر با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. مهشید اشتری که در رده سنی زیر ۲۱ سال مقابل حریف مصری شکست خورده بود، در این بخش هم مقابل دیگر نماینده مصر به نام «الهدابی» ۳ بر صفر شکست خورد.

کد N2120541

وبگردی