آفتاب
پیمان اکبری:

بازیکنانم تصور کردند کار تمام شده/باخت به تیم ورامین درس خوبی بود

بازیکنانم تصور کردند کار تمام شده/باخت به تیم ورامین درس خوبی بود

سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل شهرداری ورامین گفت: پس از ست نخست بازی، بازیکنانم تصور کردند کار تمام شده و این درس خوبی برای آنها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا امروز در دومین دیدار فینال مقابل شهرداری ورامین شکست خورد تا کار به بازی سوم کشیده شود.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: قبل از هر چیز به تیم ورامین خسته نباشید می گویم. از ست دوم بازی به بعد آنها بازی قابل قبول تری را ارائه دادند. زمانی که ست اول را پیروز شدیم تصور بازیکنانم بر این بود که کار تمام شده است. قبلاً نیز بارها به آنها گفته بودم تا زمانی که سوت پایان بازی زده نشده باشد تکلیف برنده مشخص نیست. این درس خوبی برای آنها شد.

اکبری در ادامه درباره وقفه پیش آمده پیش از آغاز بازی به دلیل سوراخ سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیز گفت: شرایط برای هر دو تیم یکسان بود و این تأثیری در بازی ما نداشت. از دو روز قبل این اتفاق رخ داده بود و پیش بینی می‌شد که بارش باران باعث مشکل در روند بازی شود. این کاش که زودتر به فکر یک راهکار برای چنین اتفاقی می‌شدند.

کد N2118331

وبگردی