آفتاب

شورا در آماده‌باش اصلاح ایرادات بودجه

شورا در آماده‌باش اصلاح ایرادات بودجه

نایب رئیس شورای شهر تهران از اعضای شورای شهر تهران خواست برای بررسی ایرادات هیئت تطبیق به لایحه بودجه ۹۸ در آماده‌باش باشند تا این ایرادات امروز بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی، ریاست شورا را بر عهده داشت، اظهار داشت: امروز رئیس شورای شهر تهران به دلیل فوت دایی‌شان، عزادار هستند. همچنین حبیب‌زاده و علی عطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز عزیزانشان به رحمت الهی رفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به ایرادات هیئت تطبیق فرمانداری به لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: قرار است تا ظهر امروز ایرادات هیئت تطبیق به شورا ارسال شود و اعضا آماده‌باش باشند تا در صورت اعلام، ساعت ۱۴ بعدازظهر برای رسیدگی تشکیل جلسه بدهیم و لایحه بودجه ۹۸ تا پایان سال نهایی شود.

امینی از تمامی شهروندان تهرانی به دلیل اعتمادی که در سال ۹۸ به اعضای شورای شهر داشتند، تشکر کرد و از قصورهای احتمالی و ناخواسته عذرخواهی کرد و گفت: سال ۹۸، سال سختی برای مدیریت شهری بود؛ به دلیل اصرار نجفی به استعفا، مجبور به انتخاب شهرداران دیگر شدیم و محمدعلی افشانی نیز به دلیل قانون مجلس، از ادامه خدمت در شهرداری بازماند؛ این تغییرات باعث انتصابات پی‌درپی در شهرداری شد که تزلزل در مدیریت و فقدان ثبات مدیریتی در نحوه خدمات‌رسانی ما به شهروندان تأثیرگذار بود اما این خارج از اراده مدیریت شهری است.

امینی با اشاره به چالش‌های سال ۹۷ گفت: چالش‌های مالی و اجرایی باعث شد نتوانیم در حوزه توسعه خدمات شهری، آنطور که دوست داریم، عمل کنیم. همچنین در سال ۹۷ برنامه پنج ساله سوم و لایحه بودجه ۹۸ را به تصویب رساندیم و از دولت و مجلس انتظار داریم ما را در تحقق حق شهروندان تهرانی کمک کنند زیرا تهران پایتخت جمهوری اسلامی است و اداره بهتر آن، به اعتبار حاکمیت اضافه خواهد کرد.

وی از شهروندان تهرانی خواست همچنان در بحث آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی و پرداخت عوارض، به شهرداری کمک کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان از تمامی خادمان شهر که در ایام نوروز با وجود تعطیلی همه نهادها، با جدیت به شهروندان و مهمانان شهر تهران خدمات‌رسانی می‌کنند، از نیروهای انتظامی و راهور که باعث حاکمیت نظم و امنیت در تهران هستند، تشکر کرد.

کد N2117672

وبگردی