آفتاب
اندر احوالات انتخابات هیات فوتبال تهران؛

رئیسی که زیر نظر رئیس انتخاب می‌شود | همه منتظر روز آخر!

رئیسی که زیر نظر رئیس انتخاب می‌شود | همه منتظر روز آخر!

نام‌نویسی از نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان تهران در حالی آغاز شده است که خبری از چهره‌های معتبر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، نام‌نویسی از نامزدهای تصدی پست ریاست هیأت فوتبال استان تهران پس از کش و قوس‌های فراوان از هجدهم اسفندماه آغاز شده است که به مدت یک هفته ادامه دارد.

نام‌نویسی در حالی تا فردا بیست و پنجم اسفندماه ادامه دارد که معمولاً برای چنین انتخاباتی یک ماه الی ۴۵ روز زمان قرار می‌دهند تا کاندیدای مدنظر بتوانند رایزنی‌های لازم را انجام دهند.

نکته قابل تأمل، نام‌نویسی اعضا زیر نظر رئیس هیأت فوتبال صورت می‌گیرد. رئیسی که تا پنجم اسفندماه به طور قانونی می‌توانست بر مسند کار بنشیند تصمیم دارد خودش هم در این انتخابات شرکت کند تا حضور هشت ساله‌اش در هیأت فوتبال استان تهران را به بیش از یک دهه تبدیل کند.

گل محمدی مدیر اداره کل ورزش تهران که اخیراً در انتخابات فدراسیون قایقرانی با شکست روبرو شد و نتوانست ریاست خودش را در این حوزه هم گسترش دهد قواعد منسوخ گذشته را مبنی بر نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران دنبال می‌کند.

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در حالی به شیرازی مسئولیت نام‌نویسی از نامزدها را ابلاغ کرده است که می‌توانست برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای، برای هیأت فوتبال، سرپرست تعیین کند تا نقش رئیس را برای انتخاب جانشین خود کمرنگ‌تر از همیشه کند.

تا کنون هیچ چهره سرشناسی برای ثبت نام به هیأت فوتبال استان تهران مراجعه نکرده است. شاید صادق رئیسی کیا مدیرعامل اسبق باشگاه راه آهن تنها اسمی باشد که بتوان در بین نامزدها به آن اشاره کرد. گفته می‌شود برخی مدیران سابق فوتبالی ثبت نام برای حضور در این انتخابات را به روز پایانی موکول کرده اند تا رقیبان خود را بشناسند.

انتخابات هیأت فوتبال استان تهران با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و ریاست مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون برگزار شود اما هنوز زمان دقیق برگزاری این مجمع مشخص نشده است.

کد N2116346

وبگردی