آفتاب
آیت‌الله امامی کاشانی در نماز جمعه تهران:

دنیا قبول دارد که ایران آمریکا را در عراق و سوریه زمین زده است

دنیا قبول دارد که ایران آمریکا را در عراق و سوریه زمین زده است

امام جمعه موقت تهران گفت: دنیا قبول دارد که ایران آمریکا را در عراق و سوریه زمین زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه ملت ما ۲۲ بهمن آنچنان به خیابان‌ها آمدند و دشمن و تبلغاتش را از بین بردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ریشه راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن به سوره والعصر برمی‌گردد، یعنی قسم به زمان و قسم به عصر امام زمان (عج). راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ای از جلوات پیامبر و حضرت مهدی (عج) است و این نور در همه دلهاست. اما دشمن نمی‌تواند این نور را ببیند و در ظلمت به سر می‌برد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: جمهوری اسلامی، ملت ایران و اسلام، روی آمریکا و رئیس‌جمهور نالایقش را با تمام قدرتی که از آن سخن می‌گویند گرفته و به دیوار فشار داده است. دنیا قبول دارد که ایران آمریکا را در عراق و سوریه زمین زده است.

امامی کاشانی با اشاره به دیداری که خبرگان با رهبر انقلاب داشتند، اظهار کرد: از جمله فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار این بود که دشمن مشغول است و تمام قدرت و فشار حداکثری خود را علیه ایران برقرار کرده است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی باید در داخل کشور حل شود یعنی باید در داخل مراقب باشیم عده‌ای دزدی، احتکار و گرانفروشی نکنند. من به تمام مفسدان می‌گویم که خداوند بالاخره خسارت این فساد را یا به خودت خواهد زد یا به فرزندان و نسلتان خواهد زد.

کد N2116206

وبگردی