آفتاب
رئیس کمیته نیروی انسانی ستاد راهیان نور مجلس:

دوازدهمین دوره راهیان نور قوه مقننه برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره راهیان نور قوه مقننه برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - رئیس کمیته نیروی انسانی ستاد راهیان نور قوه مقننه، گفت: دوازدهمین دوره راهیان نور قوه مقننه از 28 اسفند تا سوم فروردین برگزار می‌شود، این سفر متشکل از نمایندگان، کارکنان زیرمجموعه مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده‌های آنها است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمد ابراهیمی روز سه شنبه، اضافه کرد: امسال دوازدهمین دوره انجام می‌شود و ستاد از اواخر بهمن ماه آغاز به کار کرده و تاکنون 7 جلسه داشته و تمامی مسئولان مشخص شدند و امور در حال پیگیری است. بحث اسکان، تغذیه و ایاب و ذهاب در دست انجام است.
جانشین ستاد و رئیس کمیته نیروی انسانی ستاد راهیان نور قوه مقننه افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی، زیارتی و سیاحتی از 28 اسفند 97 تا سوم فروردین 98 با تجربه‌ای که از سنوات قبل داشتیم در کاروان راهیان نور اجرا می‌شود و همچنین از یادمان‌های دو کوهه، فکه، دهلاویه، هویزه، فتح‌المبین، کانالکمیل و کانال حنظله بازدید خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بازدید از پایگاه هوایی دزفول و برگزاری نمایشگاهی نیز در آنجا از برنامه‌های متنوعی است که در زمان تحویل سال اجرا می‌شود و به احتمال زیاد برنامه رزم شبانه پادگان میشداغ ارتش را نیز داریم که قرار است افراد حاضر درکاروان از این برنامه‌ها استفاده کنند.
دبیر کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه این ستاد بیش از یک ماه فعال است گفت: تمام هم و غم این ستاد این است که تا آنجایی که امکانات و شرایط اجازه می‌دهد، برنامه‌ها به خوبی اجرا شود و علاوه بر اطلاع‌رسانی عمومی و پیامک، به تمام نمایندگان دعوت‌نامه ویژه ارسال کردیم و از مدیران و کارکنان دعوت کردیم که در این برنامه پرخیر و برکت و معنوی شرکت کنند.
سیام*1744*1535
کد N2114071

وبگردی